April 22, 201016 yr Ik zou ze graag nu posten , maar momenteel werkt facebook een beetje tegen :( Straks probeer ik nog eens ;)
April 24, 201016 yr BUMB [ame=http://www.youtube.com/watch?v=m-kItYBa_iU&feature=related]YouTube- Nicolette - No Government (Tocadisco Lazy Days Remix)[/ame]
April 25, 201016 yr Goeiemorgen :D Het is hier zo stillekes...... Maar ik denk dat jullie van het mooie weer aan het genieten zijn, allé da's toch wat ik straks ga doen ;)
April 25, 201016 yr ik benhier niet omdak ik vandaag op school moet zijn :sick: het is opendeurdag ....
April 25, 201016 yr ^ :stunned: MOET je daarnaartoe ? Vreselijk ! Ik ben 'n beetje moe :D 2 Feestjs achteréén en 2 keer toch om 9u opstaan
April 26, 201016 yr ja ik moest :sick: kmoest allemaal van die proefjes voortonen en uitleggen wat ik deed aan de mensen ... maar daarna was het wel leuk met een paar vrienden een lokaal binnengeslopen :sneaky:
April 29, 201016 yr Ik moest deze namiddag 5!!!! km moete lope en die lkr FIETST 1 toer en voor de rest staat ie naar ons te kijke :angry:
April 30, 201016 yr WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DE MORGEN van DIT WEeKeNd GAAT OVER OASIS !!!! OASIS OP DE COVER :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak:
April 30, 201016 yr WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DE MORGEN van DIT WEeKeNd GAAT OVER OASIS !!!! OASIS OP DE COVER :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :thumbsup: En is het een groot artikel?
April 30, 201016 yr WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DE MORGEN van DIT WEeKeNd GAAT OVER OASIS !!!! OASIS OP DE COVER :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: :freak::freak::freak::freak::freak: serieus :whaaat: !!!! OMG OMG OMG OMG !!!! die moet ik wel hebben :freak:
May 2, 201016 yr is da nog tekoop nu ? fuck ja tis zondag :facepalm: aarg ik wil het ook hebben :freak: goed :D ik ben op een klein weekendje geweest met mijn broer en pa, het was mijn pa zijn 49ste verjaardag gisteren en hij wou eens weg zijn, het was wel leuk hoor :nice: en jij ?
May 2, 201016 yr Ik was op districtsweekend met de scouts, twas SUUUUUUUUPER SUUUPER SUPER LEUk ! :freak: 'twas echt leuk :D en gisterenavond 'n fuif , suuuuperleuk Nu ben ik wel hees :p kkan amper nog spreken :D
May 2, 201016 yr :laugh3: hees zijn is zo grappig het was bij mij ne keer zo erg dak ik van de dokter niet meet mocht praten :whaaat: dat was wel wat minder :lol:
May 2, 201016 yr tjah , kheb nogal veel gezongen dit weekend daarmee :D ma gisteren deed m'n stem echt pijn , nu gelukkig nietmeer mss omdat dit het eerste uurtje is dit weekend dat ik niet zing :p
May 2, 201016 yr ook nie :dance::dance::dance: we zjin de enige school van heel eeklo die thuis mag blijven :evil:
May 2, 201016 yr nog eens een vraagje, dat districtsweekend, dat is toch niet alleen met je eigen groep ? (als ik me niet vergis :shame:)
May 2, 201016 yr Nee , das met heel het district :p Ons district is bv. met 10 scoutsen ... Dus dan gaan de Gidsen (de tak waarin ik zit) allemaal samen op weekend :D EDIT: als je zoekt op internet welke leeftijd gidsen zijn , kwil juist efjes zeggen dat dat van scouts tot scouts varieerd
May 2, 201016 yr ik dacht het wel :lol: maar ik denk dat het wel eens zou kunnen dat we (als ik nog in de scouts zat) samen zouden gezeten hebben. of gaan die groepen niet zo ver :confused: