Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

^YES , I noticed that :disappointed:

 

@Laura :

Jep , maar toch ?...

COldplay is al genoeg sfeer !:P

ja das waar! :lol: maar ik kan nog altijd geen ticket kopen omdat er niet genoeg name bekend zijn om te bepalen hoeveel dagen ik ga gaan xD

 

That was for the other Laura ! :lol:

 

haha xD

 

I know :lol:

call me....Lauwa :thinking:

haha and call me then... Lauja :thinking: xD we should idd find something to know who's who :p

Link to comment
Share on other sites

LUra! :awesome:

nah, that sounds weird :P

You know it ? :cheesy:

26b28a82.gif

i know it, but i havent seen it :stunned:

 

haha and call me then... Lauja :thinking: xD we should idd find something to know who's who :p

 

:lol:

my friends actualy call me Lara. Cause I have a friend named "Ieva" and when we talk on skype, i write "Eva" cause it's shorted and faster. So she started writing Lara instead of Laura. And it actualy sticked. When they have to write my name they mostly write Lara. One friend even calls me that :lol:

so feel free to call me Lara :laugh3:

Link to comment
Share on other sites

Wow , nog een morgen ?! :stunned:

Veel succes ! :hug:

 

@LauraLissa :

Ja, idd ...

Maar ik vind de andere headliners toch niet zo top ...

Maar ik ga ook nog efjes wachten ;)

 

ja idd alleen kings of leon vind ik goed, iron maden niet en de chemical brothers ken ik eigenlijk ni echt, maar is dat niet meer fuifmuziek of verwar ik die nu me een totaal andere groep :p

ma kzou gewoon voor de sfeer gaan eigenlijk, 1 dag vermoeiend vanvoor staan en de 3 andere dage wa op de wei rondhangen enzo :lol: allé der moete dan wel nog een paar goeie name tussezitte natuurlijk :p

Link to comment
Share on other sites

jep , Chemical brother is wat fuifmuziek ,( ik ken ze ook niet goed)

Kvraag me nog altijd af waarom die naar ROCK werchter komen trouwens ... :\

Mja , ik doe dat niet echt voor de sfeer ! :p

Kga liever 4 dagen naar 4 verschillende festivals (wat wrs nog minder kost dan combi werchter)

Met goeie namen , ik ga echt voor de muziek ! :D

Link to comment
Share on other sites

mja keb nog ni zo veel ervaring met festivals, maar op die wei rondhangen met vrienden, gadgets halen en naar muziek luisteren klinkt toch tof :lol: alleen spijtig idd dat werchter zo duur is :\ Ze zegge dat rock werchter wel rock noemt maar dat dat helemaal niks te maken heeft met het genre muziek dat er komt, er is even vaak punk, metal, pop,... als rock. Maar idd past fuifmuziek niet op rock werchter, toch zeker niet als hoofdact :\ mja mss is dat nog wel leuk?:\ ik zou der is naar moete luistere :p

keb wel ontdekt dat je NIET vanvoor moet staan bij groepen die je NIET super vind :p

 

kvind et ook moeilijk om voor de muziek alleen te gaan want meestal zijn er niet zo heel veel groepe die ik goed vind, ik ben nogal moeilijk, kieskeurig (kweeni hoe je dat eig et beste noemt :p) wat betreft muziek :p

 

en welke festivals kun jij nog aanraden? Pukkelpop? :lol:

Link to comment
Share on other sites

mja keb nog ni zo veel ervaring met festivals, maar op die wei rondhangen met vrienden, gadgets halen en naar muziek luisteren klinkt toch tof :lol: alleen spijtig idd dat werchter zo duur is :\ Ze zegge dat rock werchter wel rock noemt maar dat dat helemaal niks te maken heeft met het genre muziek dat er komt, er is even vaak punk, metal, pop,... als rock. Maar idd past fuifmuziek niet op rock werchter, toch zeker niet als hoofdact :\ mja mss is dat nog wel leuk?:\ ik zou der is naar moete luistere :p

keb wel ontdekt dat je NIET vanvoor moet staan bij groepen die je NIET super vind :p

 

kvind et ook moeilijk om voor de muziek alleen te gaan want meestal zijn er niet zo heel veel groepe die ik goed vind, ik ben nogal moeilijk, kieskeurig (kweeni hoe je dat eig et beste noemt :p) wat betreft muziek :p

 

en welke festivals kun jij nog aanraden? Pukkelpop? :lol:

Mja, ik kan nog leven met Punk en Metal (<- hangt ervan of wie)

maar bv Milkinc in 2009 was echt een stomme naam

(niet dat ik geweest ben , helaas :()

 

Mja , ik ben ook wel kieskeurig , maar op de festivals waar

ik al naartoe ben geweest , ga ik nooit naar de dj's ik blijf altijd bij de rock :p

(meestal hoofdpodium)

 

En ja, ik kan je er zeker nog aanraden !

° Rock Zottegem , ben ik nog niet naartoe geweest , 2 dagen festival ,

TOPnamen voor het geld dat je ervoor betaald (niet duur !! )

° Feest In Het Park , ben ik wel al geweest , enoooorme sfeer !

veel jeugd , minded volwassenen , wat leuker is bij groepen waar je bv. meespringt :p echt

een super sfeer ! Ook tamelijk goedkoop voor de namen die er waren dit jaar, maar meestal wel nationale namen

° Lokerse Feesten , ernorm goeie namen ! veel sfeer tegen het einde

van de avond , ook relatief goedkoop voor de TOPnamen die er waren dit jaar.

 

 

'k ben ook nog naar Dranouter en Rockin'park geweest ,

Dranouter is helaas niet echt aan te raden ,er was vree weinig sfeer de dag dat ik er was :confused:

alleen bij de laaste groep deed het volk wat mee , en twas een uitzondering kwa muziekgenre dit jaar.

RockinPark in in Nederland, om de 2 jaar denk ik :thinking: dusja ,dit jaar is er geen.

 

Pukkelpop , zou ik zelf erorm graag naartoe gaan en Crammerrock had ook goeie namen

dit jaar en zou ik ook graag naartoe gaan.

 

phieeuw , zoveel tekst :P

 

EDIT: mss zou ik de namen er ook moeten bijzetten ?:thinking:

want ander weet je niet wat ik bedoel met topnamen :p En dat hangt ook af wat jij ervan vind hé ;)

Dranouter: Absynthe Minded , Gorki (:P) en Starsailor

Lokerse Feesten : The Van Jets , The Horrors , Paul Weller , Babyshambles

Fi:hp : Absynthe Minded , Admiral freebee , Mintzkov

RockinPArk: Stereophonics,Pearl Jam , Vampire Weekend

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...