April 15, 201115 yr bahar yorgunluğu diyorlar, böyle zamanlarda ortaya çıkıyormuş :D tabi bahar geldi mi gelmedi mi anlayamadık bir türlü :D
April 15, 201115 yr Arkadaslar birgun hep birlikte Turkiye bulusmasi ayarlayalim mi? Siteden bir cok insanla o konser bu konser derken tanisma firsati oldu ama bir tane bile Turk tanimiyorum :(
May 27, 201115 yr Cumartesi günü saat 14.30'da Üsküdar Amerikan Lisesi'nde Coldplace konseri var hatta akşam 10'da Studio Live'da yine Coldplace konseri var.. http://www.uaa.k12.tr/ViewPage/6E737474-5F17-4BF8-927F-DFEA7F0A1FF1.aspx http://web03.biletix.com/etkinlik/MKCSS/TURKIYE/tr gündüz olana gidebilirim ben,sizler de bi düşünün derim :) akşam olana da gidebilirim :/
June 7, 201115 yr sanslisiniz....sinavlarim var :( kolay gelsin :) Tukcem sizin kadar iyi degildir. Turkiyeyi cok ozledim. özlenir tabi :smug:
July 5, 201114 yr aranıza yeni katıldım. bir de ben varım! hey! hosgeldin! Herkez nasil? uzun zaman oldu.....herkez kumsalarda uzaniyor... :D
July 10, 201114 yr hey! hosgeldin! Herkez nasil? uzun zaman oldu.....herkez kumsalarda uzaniyor... :D iyilik sağlık :D haha evet çoğu kişi tatilde :)
August 27, 201114 yr bende Almanyadayım şimdi, Almanca öğrenmek için geldim :) sen nasılsın,bayadır yoksun :)
Create an account or sign in to comment