November 14, 201213 yr Evett gittim :nice: Harikaydı ya böyle birşey olamaz. Çok başkaydı, ne konser gibi ne evde pc'de izliyor gibi. Çok değişik bir histi. Anlatabilmem mümkün değil. Mutlaka alıp izlemeli herkes dvd'yi :lol:
November 19, 201213 yr ben şahsen türkiye'ye gelmelerini istemiyorum. gerçek coldplay fan sayısı ne kadar ki türkiyede? hayatında coldplay dinlememiş ya da sadece paradise düzeyinde coldplay dinleyenlerin doldurduğu bir ortamda coldplay izlemek istemem.
November 19, 201213 yr ben şahsen türkiye'ye gelmelerini istemiyorum. gerçek coldplay fan sayısı ne kadar ki türkiyede? hayatında coldplay dinlememiş ya da sadece paradise düzeyinde coldplay dinleyenlerin doldurduğu bir ortamda coldplay izlemek istemem. Haklısın ama herkesin de yurt dışında izleme imkanı yok maalesef.
November 19, 201213 yr Evett gittim :nice: Harikaydı ya böyle birşey olamaz. Çok başkaydı, ne konser gibi ne evde pc'de izliyor gibi. Çok değişik bir histi. Anlatabilmem mümkün değil. Mutlaka alıp izlemeli herkes dvd'yi :lol: evet çok güzeldi :cry: :cry: :cry: bi an önce gelse şu dvd :freak: Kocaman afişler vardı: :awesome:
November 20, 201213 yr Haklısın ama herkesin de yurt dışında izleme imkanı yok maalesef. türkiye 'de konser biletleri yurtdışından daha pahalı oluyo. madonna konserinde bunu gördük bizdekinin yarı fiyatına avrupanın herhangi bir yerinde madonna izlenebiliyodu. uçak biletiydi, bir gece konaklamaydı, vize masrafıydı derken emin ol türkiyede izleyebileceğin fiyata hem coldplayi izlemiş olursun yurtdışı görmen de cabası.
January 1, 201313 yr evet uzun zamandır buraya bakan da olmamış :) iyi diyelim iyi olsun iccp. senden naber? :)
April 23, 201313 yr istanbul teknik üniv, kimya mühendisliği. sen nerde çalışıyorsun? sonunda türkçe bölümü de aktif oldu :P
April 24, 201313 yr Eskiden çok popülerdi bu forumlar. Epey değişmiş. Eskisi gibi rağbet yok anlaşılan.
Create an account or sign in to comment