Everything posted by Larry
-
German Fans?
Na Sarah, wo ward ihr denn? :P Haha, ich lach mich grad sowas von tot... Hab gerade dieses Video im Internet gefunden! Die Spinnen, die Japaner! :D http://www.2xfun.de/view.php?file=4050#item Der böse Massagestuhl! :D
-
German Fans?
Ahhh, da kommt ihr raus aus eurem Versteck... :lol:
-
For Coldplay section's chatterers !
- German Fans?
Hm Sarah online... Felix online... aber hier wird nicht gepostet... Schreibt ihr euch gegenseitig PM's? Habt ihr was zu verbergen? Soll ich der Super-Nanny bescheid sagen?! :wink3:- What are you listening to RIGHT NOW?
I totally flipped out when they played it at the festival. :lol: Red Hot Chili Peppers - Tell Me Baby- Any Bayern Munich Fans here?
As a supporter of Werder Bremen I really hate Bayern Munich! :cool: But I exactly remember May 8th in 2004 where Werder Bremen became Bundesliga champion in Munich after a 3:1 victory over Bayern. One of my best days ever. :nice: Yeah, Germany played very well today. It seems that the World Cup mood will never end. The supporters were fantastic. BTW, Klose is the best forward in the world. :)- For Coldplay section's chatterers !
Ah, you are going to see them as well?! :nice: In Germany the album's release will be on August 25th, so only one week! I can't wait... :cool: In the music magazine are some facts about their new album. Did you for example know that the cover of "Ode To Ochrasy" is a picture of an artist who used to live in Börlange?! :) Hey Saiqa! How was it? ;)- What are you listening to RIGHT NOW?
Mando Diao - God knows- Best Looking Person You've Seen
Don't laugh, but I really think Mirjam Weichselbraun who is an Austrian presenter at MTV Germany is very nice... :nice: I also like her dialect... "The next ssssssong!" Lol! :lol:- German Fans?
Danke, werd ich haben... :D Vielleicht bis heut abend dann! ;) Ciao! Lol, jetzt hab ich das erste Strokes Video aber ohne Ton... tolle Wurst! :D- German Fans?
Ja, mit Audios kann ich leider im Moment nicht dienen. :( Bin gleich auch mal weg. Die Sonne scheint wieder und ich will mal gucken ob man schon nen Öl-Teppich auffer Weser sieht. ;) Und nachher wird wieder gejoggt. Das Sportprogramm wird ohne wenn und aber durchgezogen. :D- German Fans?
Felix, kennste eigentlich diese Page? Da kann man Videos aller Songs von dem Auftritt der Strokes beim Hurricane Festival downloaden. Bin grad fleißig dabei... :P http://shesfixingherhair.co.uk/hurricanedload.html Am besten ist das noch, wo der Sänger die Kamera kaputt haut. :D- German Fans?
Pffffff... :sneaky:- German Fans?
Muss schon aufregend sein, wenn man nur noch 2 Wochen vor einem längeren Irland-Aufenthalt entfernt ist. Irgendwie kommt da grad bei mir ein bisschen Neid auf. Würde so gerne später mal für ne längere Zeit irgendwo hin. :) Ja Felix, bloß fängt bei dir bald ja das Studium an. Dann wirst du sicherlich nicht den ganzen Tag in Trainingsklamotten vor dem Fernseher hocken... oder etwa doch? :P Hast du eigentlich schon ne Wohnung? Und lebst du lieber alleine oder z. B. in ner WG?- German Fans?
Ok Julia, du hast gewonnen! :D Sarah, dann wünsche ich dir mal viel Glück für Irland. Fährst du eigentlich dieses Jahr mal rüber, wenn dein Bruder dort studieren geht? Huch, ich hab plötzlich ne Gehaltserhöhung bekommen seh ich grad... :lol: :cool:- German Fans?
Hehe Julia! Ist es denn so, dass du nicht weißt welchen Tag wir heute haben? ;) Sarah, was genau steht bei dir jetzt eigentlich an? Fährst du auch noch nach Irland?- What are you listening to RIGHT NOW?
Great one! :) But am I the only one who thinks that it sounds a bit like Westlife's "Mandy"? :confused: The Strokes - 12:51- German Fans?
Hehe, naja ob man dazu tanzen kann weiß ich auch nicht so richtig. ;) Ist wirklich schlimm wenn man son bisschen frei hat. Gestern in der Brasserie wusste ich plötzlich auch nicht mehr was wir für nen Tag haben. :D- For Coldplay section's chatterers !
Media studies? One of my friends is going to study it in Kiel as well. What is it about? Do you know what you have to do? It sounds very interesting. :) Argh you're so lucky! You will live in London, one of the best cities in the world.- German Fans?
Man munkelt du hättest zur Kelly Family und "Angel" getanzt... :P- For Coldplay section's chatterers !
:) You must be very excited! That sounds so great. What exactly are you going to study and for how many years? Sorry I forgot it... :confused:- For Coldplay section's chatterers !
Hehe, yeah but we got so many thunderstorms the last few days here. For tomorrow and Friday we have tornado warnings here in North Germany. It's not quite often... :D Do you already have a new flat? Will you live in a flat-sharing community?- For Coldplay section's chatterers !
Hey Steph! I'm fine although there is a thunderstorm right now above me and outside the house you can smell oil... 1-2 hours ago I heard a little explosion so I guess something happened at the port. I really hope you and Kara will have an internet connection when you're going to study. :) Hey Flo! Yes, this and next week I have holidays and I really enjoy it. Yesterday I was shopping in Oldenburg and I spent 200€ for new clothes and CD's. :D Next week I will drive away for a few days but I still don't now where to go. :( Yesterday I talked with my friends in a pub and maybe we're going to Sylt. What about you?- German Fans?
Beim Hinflug nach England ist Handgepäck erlaubt! :P Achja, die gute alte Schule. Das Einzige was ich euch auf den Weg geben kann... genießt diese Zeit! ;) Lol, ich klinge grad wie son 40-Jähriger! :D- Pictures, webcams, mugshots etc etc etc
Hehe, did you take this picture intentionally? ;) I'm asking you that, because on the left side you can see the word "smart" and it was one of the first words I had in my mind when I saw your picture. ;) Very nice! - German Fans?