Everything posted by Larry
-
What's your favourite drink?
LOL Julia! :D I hate that advertising on TV! :lol: My favourite beer is Becks and my favourite non-alcoholic drink is mineral water. :P
-
What are you listening to RIGHT NOW?
Bon Jovi - Keep The Faith
-
German Fans?
Der 2. Frühlingstag... und was für einer! :D Ich glaube es einfach nicht! Es ist total mild, es scheint ununterbrochen die Sonne, es ist nicht windig... So muss das sein. Mir geht es gleich viel besser wenn die Sonne scheint. Hoffentlich bleibt das jetzt erstmal so. :) Wisst ihr eigentlich ob das Video zu "The Hardest Part" auch auf dem Coldplayer zu sehen sein wird? So wie ich es mitbekommen habe, läuft das Video morgen nur auf dem britischen Sender "Channel 4". :(
-
SL Benfica
;) Good for you to have that Sport TV. See you in the CL final. :D
-
What are you doing right now?
- What are you listening to RIGHT NOW?
Maxïmo Park - Apply Some Pressure- Richard Ashcroft - Solo Work & United Nations of Sound
I got my tickets last Saturday... :D I will see Richard Ashcroft live on May 30th in Hamburg! Can't wait to see him. :)- SL Benfica
Wow, great video! I adore Portuguese football commentators! :D They are so great! :D German commentators are always sooo boring... Hope Benfica will reach the next round in the Champions League. By the way: I read in a newspaper that in Portugal you can only see 13 matches of the World Cup 2006 live in Free-TV? All other games will be broadcast by a Pay-TV channel called "Sport TV". Is that right? :stunned: That is crazy!- Chelsea FC
I think he's arrogant but I like it! Mourinho is intelligent. :D All stupid papers like "The Sun" are always writing articles about him while his players are protected of this stories.- German Fans?
Man ist das ein geiles Wetter draußen! Endlich ist der Frühling da, auch wenn es nur noch heute so bleiben wird. Fahre gleich erstmal mit einer Freundin in die Eis-Diele! :D Glückwunsch Sarah zu deinen 7 Punkten! Habe heute Spanisch geschrieben. Die Klausur war anspruchsvoller als ich dachte und alle aus meinem Kurs meinten, dass sie die auf gut deutsch verkackt haben. Komischerweise habe ich aber ein sehr gutes Gefühl und war einer der ersten, der die abgegeben hat. :) Achja... armes deutsches Musikfernsehen... http://dwdl.de/article/news_6444,00.html- German Fans?
Sry, kann gerade bei Rapidshare nix mehr runterladen. Kann ich aber morgen mal versuchen. :)- German Fans?
Auf mich wartet morgen Spanisch... Hab eigentlich nicht viel gelernt und finde das auch alles einfach aber man weiß ja nie... :D Werd ich morgen sehen!- German Fans?
:D Naja ging so! :P- German Fans?
Ok, wo heute alle so lustig sind will ich auch mal etwas dazugeben... :P Eintracht Frankfurts Trainer Dragoslav Stepanovic auf die Frage eines Reporters, was die kommende Woche bringe... Montag, Dienstag, Mittwoch, Donnerstag...- German Fans?
LOL geiles Bild! :lol:- German Fans?
Der Artikel ist wirklich treffend! Na, dann gibt es in 2 Wochen ja nen direkten Kampf um Platz 1 der Charts. Entweder dieser Tobias mit seiner ersten Single oder die Sonnenlicht-Türken-Gruppe... :uhoh:- German Fans?
Habe vorhin noch das Ende von der DSDS-Wiederholung geguckt. Muss sagen, dass dieser Tobias echt ne gute Stimme hat Nicht zu vergleichen mit diesem Alexander oder dieser anderen rothaarigen Tuse, die jeweils beide vorher die Staffeln gewonnen haben.- THE OFFICIAL CELTIC THREAD
Congratulations Celtic! :) It was an interesting game! But I don't like Roy Keane... He is so brutal! :veryangry2:- Arctic Monkeys!
Bitteschön! :) :P Well, the quality isn't very brilliant and I didn't know how to change it quickly this morning, because I had a hangover... :drunk:- Hardest Part Vid on channel 4 uk
I would be very grateful. :) Can't wait to see that video.- ~*~ The Official Will Champion Appreciation Thread ~*~
Yes that helps... thank you fudge! :) Maybe I will find it again in the Multimedia section... I'm searching now! :D- THE OFFICIAL CELTIC THREAD
What an atmosphere... instead of a minute's silence all supporters and players were clapping a minute! :) Well, a few channels will broadcast that match... BBC Scotland, Setanta Ireland, DSF, Polsat Sport Extra... maybe you can receive one of them. :)- ~*~ The Official Will Champion Appreciation Thread ~*~
I mean for example that one... Do you know where I can find the video of that picture? :D I'm a bit confused today...- ~*~ The Official Will Champion Appreciation Thread ~*~
What video is it where you can see that Coldplay and Will logo on the left side in the corner? Is it in die Multimedia? I've never seen it...- What are you listening to RIGHT NOW?
Fettes Brot - Kuba :sombrero: - What are you listening to RIGHT NOW?