Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mrs.McFly

Members
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Mrs.McFly

  1. A serio, é horrivel :snobby: :lol: AHAHAHA só podia!! :P rita redshoes não...lol alguma coisa internacional ahaha mas já ouviste o Contra ou não? :lol:
  2. ahahaha you're right! :P
  3. LOL ok, um dia destes solto, hoje estou muito cansada...andei demasiado :P :surprised: foste tu que fizeste? :D Olá, cri cri!! Não fiques triste! :P Eu acho que nem sequer cá esta ahahah FOGO! Carla é MUITO melhor que Sónia! Odeio o nome mesmo! lol se tivesse uma filha era o ultimo nome que escolhia...logo atras de Albertina :lol: EDIT: Que achas do CD "Contra" dos Vampire Weekend? ando a pensar compra-lo mas não tenho a certeza se devo... :\ ou então sugere ai um album bom de uma banda de musica alternativa boa :P
  4. Yes, I've heard Beecake! They're AWESOME! :D Thay have an album already?? :stunned: I didn't know.... That's awful! :( I reall liked his caracter :) I'm actually starting to kinda like the song...lol...definitly NOT my style of music :lol: ^I've seen that interview already! :awesome: Very funny! ahaha
  5. ^^^Uhhh :surprised: Thank you very much for those videos!! My favorite was the last one ahahah I loved how he reacts to people when they scream "aww..." :lol: hillirious! :D And he said so many "bad" words (don't know what you call does words in english :shame: sorry...) but always in an incredibly adorable way :awesome: so cute :blush: ^^Cool video!! :D
  6. Alo alo! :P ESTOU FELIZ!!! *-* Passei o dia inteirinho em lisboa, tirei montes de fotos no parque das nações! :P Parecia que nunca tinha la estado ahahaha e o principal...comprei o SHOWBIZ :dance: peço desculpa por este momento de histerismo... :shame: Vejo que falaram sobre os profs decorarem nomes...fogo só me lembrei da apanha da pera...havia la uma mulher que embirrava em chamar-me Sónia, e DETESTO esse nome -.- e ela dizia "Desculpa, mas tambem não é um palavrão, ate é um nome bem bonito!" e eu tipo "ah...pois :shifty:" :P Adriana - TOY STORY 3 É BRUTAL!!! :awesome: AMEI o filme mesmo, ate chorei no final :bigcry: E os Ewoks exitem vai à wiki! :snobby: :lol: Rush - Eu ja tentei criar um facebook, mas os meus pais apareciam nas sugestões de amizades, portanto eles descubriam se eu criasse :\ Blue - Que smile queres fazer? sobre quê? :thinking: Cri Cri - Desculpa mas não tenho nada para te dizer :P
  7. Same here in portugal, is very rare to listen to good music in the radio! They blow!!! -.-' ^Jeez...my town's radio station only plays portuguese popular music :sick: no normal teenager listens to that radio, only old people! :| I could post here an example but that might shock you all :lol: EDIT: btw, I just bought Showbiz! :dance: Now I just need Black Holes and Revelations to have whole collection! :D
  8. Oh...I didn't know that :\ What about BBC radio? don't they have good music?
  9. Star Trek, Star Wars, Ewoks, Bruno Aleixo e apartir de agora do Ewan McGregor! ahaha Opa, estou podre e amanha tenho que me levantar cedo :P ate amanha! :D
  10. ah esse sim! esse ate gostei :) mas continuo a gostar mais de Star Wars *.* basta ter o Ewan a fazer de Obi-Wan Kenobi :P tens que ouvir, é brutal mesmo! ahaha Boa noite cri cri! :lol:
  11. ^^I'm from a really tiny and horrible country called Portugal *dramatic sound* :D ^No way! lol Isn't NME english?
  12. ^^^I love tLotR too, specially the hobbits, him and Billy Boyd were my favorite actors :D ^^He was my favorite caracter in Lost too, even before I knew who he is :) when his caracter died I stopped watching it --' WHY DID HE HAD TO DIE??? :bigcry: ^I don't like the song and megan fox, but the video is worth it! :wink3:
  13. Ok, I was just asking :) I don't like her either though, I think she managed to ruin a bit of Iron Man :angry: and I really like Robert Downey Jr
  14. Xi...Por acaso ADORO ficção cientifica mas Star Trek não é dos meus preferidos, há dias vi uma cassete dos meus pais mas não consegui ver ate ao final :\ Tenho que ouvir amanha! :P Eu adorei o cromo do Exorcista ahaha
  15. ^^Well at least some of the radio stations in your country have good music...in my country there's only one that I like, the rest just has popular and famous songs that I usually hate, Lady Gaga, Katy Perry, Justin Bieber ( they started playing this guy recently)... :\ many people I know complain of that too, and they're always repeating the same songs over and over! ^:lol::lol:
  16. A serio?! :o não fazia a minima :\ Tu não sabes o que é o Ewok?? :o mas tu não vês Star Wars?? Acho bem...se fosses tu...nem queiras saber...:whip::lol: fiquei mesmo irritada na altura, mas por outro lado, tinha os muse a tocar à minha frente a irritação não demorou muito! Adoro esse gajo! ahaha esse programa é o maximo mesmo :P
  17. I don't really like snakes too, I would've freak out! ahaha Ok, I'm going to honest with you, Dominic was basically THE ONLY reason I watched FF :lol: really, after a couple of shows the story started to become a bit boring :\
  18. BRUTAL! *.* tenho que arranjar a agenda!! Amanha vou outravez a lisboa e vou à papelaria fernandes, ver material escolar, pode ser que tenha essas agendas! :D :o BLASFEMIA! Não é um cão!!! É um Ewok! :snobby: Quer dizer a foto que tirei não esta apontada directamente para o palco eu tambem estava um bocadinho para a esquerda :) Não me digas que foste uma das gajas que reclamou comigo e com as minhas amigas por estarmos a cantar a Knights of Cydonia tipo loucas! :angry: porque se fores :whip: :lol: mas agora a serio estavamos bue perto :P
  19. :stunned: OMG! Why don't they make this kind of contests in Portugal?? :bomb: My country's radio stations really suck! :\
  20. Well, I don't think gwyneth paltrow is THAT horrible, but she's definitly NOT good too, I agree that she is souless! I think there are lots of worst actors :\ Aren't you just mentioning her because she's married to Chris Martin? :lol:
  21. Aw thanks! :nice: They talked a lot with the audience! :D Really cool band! :) And me and my friends thought that Gary was very adorable! :blush:
  22. Olha...Bruno Aleixo é brutal!! :P Se estavas no mesmo sitio que eu, estavamos um bocado afastadas do palco :\ mas ate assim o concerto foi brutal! :awesome: Obrigada!! :D A agenda é assim? http://shop.whateverittakes.org/product.php?xProd=55&jssCart=8e127de03faff08f88868e58e80ca1d9
  23. I think I know most of the answers, but I can't participate... :disappointed:
  24. Hello! :) Fui eu! :awesome: Bruno Aleixo RULAAAAAAAAAAAAAAAA! :P Amo "os conselhos que vos deixo" ahaha
  25. Ainda por cima, guitarra, amplificadores e palhetas, tudo é super caro -.-' ahaha estava a fazer umas modificações :P estava farta daquelas cores todas e decidi por a foto do Rock in Rio *.* ok, ate logo! :D

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.