Everything posted by Mrs.McFly
-
coldplay portugal
A serio, é horrivel :snobby: :lol: AHAHAHA só podia!! :P rita redshoes não...lol alguma coisa internacional ahaha mas já ouviste o Contra ou não? :lol:
-
worst actor and actress now
ahahaha you're right! :P
-
coldplay portugal
LOL ok, um dia destes solto, hoje estou muito cansada...andei demasiado :P :surprised: foste tu que fizeste? :D Olá, cri cri!! Não fiques triste! :P Eu acho que nem sequer cá esta ahahah FOGO! Carla é MUITO melhor que Sónia! Odeio o nome mesmo! lol se tivesse uma filha era o ultimo nome que escolhia...logo atras de Albertina :lol: EDIT: Que achas do CD "Contra" dos Vampire Weekend? ando a pensar compra-lo mas não tenho a certeza se devo... :\ ou então sugere ai um album bom de uma banda de musica alternativa boa :P
-
Dom Monaghan & Billy Boyd Appreciation ♥
Yes, I've heard Beecake! They're AWESOME! :D Thay have an album already?? :stunned: I didn't know.... That's awful! :( I reall liked his caracter :) I'm actually starting to kinda like the song...lol...definitly NOT my style of music :lol: ^I've seen that interview already! :awesome: Very funny! ahaha
-
The Snow Patrol Thread
^^^Uhhh :surprised: Thank you very much for those videos!! My favorite was the last one ahahah I loved how he reacts to people when they scream "aww..." :lol: hillirious! :D And he said so many "bad" words (don't know what you call does words in english :shame: sorry...) but always in an incredibly adorable way :awesome: so cute :blush: ^^Cool video!! :D
-
coldplay portugal
Alo alo! :P ESTOU FELIZ!!! *-* Passei o dia inteirinho em lisboa, tirei montes de fotos no parque das nações! :P Parecia que nunca tinha la estado ahahaha e o principal...comprei o SHOWBIZ :dance: peço desculpa por este momento de histerismo... :shame: Vejo que falaram sobre os profs decorarem nomes...fogo só me lembrei da apanha da pera...havia la uma mulher que embirrava em chamar-me Sónia, e DETESTO esse nome -.- e ela dizia "Desculpa, mas tambem não é um palavrão, ate é um nome bem bonito!" e eu tipo "ah...pois :shifty:" :P Adriana - TOY STORY 3 É BRUTAL!!! :awesome: AMEI o filme mesmo, ate chorei no final :bigcry: E os Ewoks exitem vai à wiki! :snobby: :lol: Rush - Eu ja tentei criar um facebook, mas os meus pais apareciam nas sugestões de amizades, portanto eles descubriam se eu criasse :\ Blue - Que smile queres fazer? sobre quê? :thinking: Cri Cri - Desculpa mas não tenho nada para te dizer :P
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
Same here in portugal, is very rare to listen to good music in the radio! They blow!!! -.-' ^Jeez...my town's radio station only plays portuguese popular music :sick: no normal teenager listens to that radio, only old people! :| I could post here an example but that might shock you all :lol: EDIT: btw, I just bought Showbiz! :dance: Now I just need Black Holes and Revelations to have whole collection! :D
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
Oh...I didn't know that :\ What about BBC radio? don't they have good music?
-
coldplay portugal
Star Trek, Star Wars, Ewoks, Bruno Aleixo e apartir de agora do Ewan McGregor! ahaha Opa, estou podre e amanha tenho que me levantar cedo :P ate amanha! :D
-
coldplay portugal
ah esse sim! esse ate gostei :) mas continuo a gostar mais de Star Wars *.* basta ter o Ewan a fazer de Obi-Wan Kenobi :P tens que ouvir, é brutal mesmo! ahaha Boa noite cri cri! :lol:
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
^^I'm from a really tiny and horrible country called Portugal *dramatic sound* :D ^No way! lol Isn't NME english?
-
Dom Monaghan & Billy Boyd Appreciation ♥
^^^I love tLotR too, specially the hobbits, him and Billy Boyd were my favorite actors :D ^^He was my favorite caracter in Lost too, even before I knew who he is :) when his caracter died I stopped watching it --' WHY DID HE HAD TO DIE??? :bigcry: ^I don't like the song and megan fox, but the video is worth it! :wink3:
-
worst actor and actress now
Ok, I was just asking :) I don't like her either though, I think she managed to ruin a bit of Iron Man :angry: and I really like Robert Downey Jr
-
coldplay portugal
Xi...Por acaso ADORO ficção cientifica mas Star Trek não é dos meus preferidos, há dias vi uma cassete dos meus pais mas não consegui ver ate ao final :\ Tenho que ouvir amanha! :P Eu adorei o cromo do Exorcista ahaha
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
^^Well at least some of the radio stations in your country have good music...in my country there's only one that I like, the rest just has popular and famous songs that I usually hate, Lady Gaga, Katy Perry, Justin Bieber ( they started playing this guy recently)... :\ many people I know complain of that too, and they're always repeating the same songs over and over! ^:lol::lol:
-
coldplay portugal
A serio?! :o não fazia a minima :\ Tu não sabes o que é o Ewok?? :o mas tu não vês Star Wars?? Acho bem...se fosses tu...nem queiras saber...:whip::lol: fiquei mesmo irritada na altura, mas por outro lado, tinha os muse a tocar à minha frente a irritação não demorou muito! Adoro esse gajo! ahaha esse programa é o maximo mesmo :P
-
Dom Monaghan & Billy Boyd Appreciation ♥
I don't really like snakes too, I would've freak out! ahaha Ok, I'm going to honest with you, Dominic was basically THE ONLY reason I watched FF :lol: really, after a couple of shows the story started to become a bit boring :\
-
coldplay portugal
BRUTAL! *.* tenho que arranjar a agenda!! Amanha vou outravez a lisboa e vou à papelaria fernandes, ver material escolar, pode ser que tenha essas agendas! :D :o BLASFEMIA! Não é um cão!!! É um Ewok! :snobby: Quer dizer a foto que tirei não esta apontada directamente para o palco eu tambem estava um bocadinho para a esquerda :) Não me digas que foste uma das gajas que reclamou comigo e com as minhas amigas por estarmos a cantar a Knights of Cydonia tipo loucas! :angry: porque se fores :whip: :lol: mas agora a serio estavamos bue perto :P
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
:stunned: OMG! Why don't they make this kind of contests in Portugal?? :bomb: My country's radio stations really suck! :\
-
worst actor and actress now
Well, I don't think gwyneth paltrow is THAT horrible, but she's definitly NOT good too, I agree that she is souless! I think there are lots of worst actors :\ Aren't you just mentioning her because she's married to Chris Martin? :lol:
-
The Snow Patrol Thread
Aw thanks! :nice: They talked a lot with the audience! :D Really cool band! :) And me and my friends thought that Gary was very adorable! :blush:
-
coldplay portugal
Olha...Bruno Aleixo é brutal!! :P Se estavas no mesmo sitio que eu, estavamos um bocado afastadas do palco :\ mas ate assim o concerto foi brutal! :awesome: Obrigada!! :D A agenda é assim? http://shop.whateverittakes.org/product.php?xProd=55&jssCart=8e127de03faff08f88868e58e80ca1d9
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
I think I know most of the answers, but I can't participate... :disappointed:
-
coldplay portugal
Hello! :) Fui eu! :awesome: Bruno Aleixo RULAAAAAAAAAAAAAAAA! :P Amo "os conselhos que vos deixo" ahaha
-
coldplay portugal
Ainda por cima, guitarra, amplificadores e palhetas, tudo é super caro -.-' ahaha estava a fazer umas modificações :P estava farta daquelas cores todas e decidi por a foto do Rock in Rio *.* ok, ate logo! :D