Everything posted by Kroket
-
Belgen op Coldplaying?
Ja, ik ga het ook aan iemand moeten vragen denk ik. Was het maar vorige week, toen had ik vrijdag nog verlof. Ik heb geen idee hoe vroeg je daar 's morgens mag gaan staan, zo vroeg als je wilt denk ik. Ik was vorige keer aan het Sportpaleis tegen half 1 's middags, toen was er misschien 15 -20 man. Het probleem met het Sportpaleis is dat als de mensen toekomen ze tegen de deuren gaan zitten. Maar pas tegen 14 uur dacht ik, zetten de security mensen pas hun hekken. Dan moet ge van de deuren opstaan en in de openingen van de hekken gaan zitten. Er ontstaat dan zo'n vak aan de deuren waar niemand in mag, iedereen staat er dan rondom. Van zodra ik zie dat die mannen hun hekken beginnen te zetten, sta ik op om direct aan zo'n doorgang te kunnen zitten :D Maar vorige keer was er nog niet veel volk dan, dus dan valt het wel mee. Als er al veel volk is, kan het best oneerlijk zijn, zeker als ge niet weet dat je van de deuren wegmoet. (ik had toen wel vet chance, niemand had mijn rugzak gecontroleerd en ik kon zo binnen en kende de weg. Ik was als eerste aan het podium, samen met nog een kerel die van de andere kant kwam gelopen. De security was wel lastig dat iedereen aan het lopen was... like I care :p)
-
Belgen op Coldplaying?
Oh nee, das wel erg :(
-
[17-Dec-2011] Coldplay @ Ahoy, Rotterdam, Netherlands
This should be a good reason to get my driving license before December :) Hopefully I can go to this one.
-
Belgen op Coldplaying?
OMG!!! Tour announcements :D Op ne zondag is nu wel minder, denk dat ik die maandag verlof ga pakken. Als ik tickets bemachtigd krijg toch, moet werken om 9 uur. Ik hoop dat ik er dan op geraak! Paradise vind ik nu precies niet echt geweldig. Heb hem nog maar een paar keer gehoord (1 keer zelfs op stubru). Misschien dat het nog went.
-
[18-Dec-2011] Coldplay @ Sportpaleis, Antwerp, Belgium
Damn, I gotta start working thursday and friday at 9 am. I hope there won't be any clients then, so I can go online. I'm so excited! I really hope I can get my tickets!!
-
Belgen op Coldplaying?
Hey mensen! Ben net terug uit vakantie. Zalig geweest, altijd boven de 30 graden :laugh3: Heb ik veel gemist hier?
-
Limited edition pop-up Album cost?
Just got back home from vacation and first thing I did was pre-order the pop-up album. OK, it is a bit pricey, but I don't care. I gotta have it either way! :p
-
If You Had To Choose
I absolutely love Charlie Brown. I hope the album version will be as good as the live version. But if I had to choose, I'd take Princess of China, coz we don't have a decent version of it and I can't wait to hear it.
-
Belgen op Coldplaying?
Ik had vroeger ook 6 uur wiskunde op school, 8 uur leek me ook wat te veel. Van wiskunde-seminarie heb ik nog nooit gehoord, ze blijven toch dinges uitvinden zenne. Morgen vertrek ik op vakantie! Woohoe Niet om jullie jaloers te maken zenne... ;) Hopelijk kondigen ze nu geen toer aan + ticketverkoop als ik weg ben, want dan ga ik lastig zijn :p En van het goei weer dit weekend is hier al niet veel meer van te merken, amai het valt weer uit de lucht
-
Belgen op Coldplaying?
amai, en dan verschieten ze dat studenten met te zware tassen rondsleuren. Welke richting volgen jullie eigelijk?
-
Answer the question above you
yes I do, I always listen to music and watch music videos or tv shows. sq
-
ELIMINATION GAME OF A COUPLE SONGS
42 5 Moving To Mars 5
-
Belgen op Coldplaying?
Allez, de eerste schooldag zit er alweer bijna op voor de studenten onder ons :) Hoe is het geweest?
-
What Time Is it and what are you doing ??
it is 14:39 and I'm at work
-
Have you ever...?
nope Have you ever won a competition?
-
Officially pointless Coldplaying word association thread
muscles
-
Post random letters game
kiouhgytffv
- Word Dissassociation
-
When was the last time you...? game
last week Wwtlty had a haircut?
-
Do you........
no not at the moment Do you own more than 10 pairs of shoes?
- Country Game (Alphabet)
-
Write the first word that comes to mind.
sun
- Spit or Swallow...
-
(game) The Next poster...
Yes, I'm horrible at most sports. TNP never went to the gym?
-
Member of the Month!!
Congratulations Natascha! Keep up the good work :)