Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

doeme

waarom heb ik ni tegen ons kato gezegd da ze daar is binne moest gaan :angry:

• Replies 1.9k
  • Views 205.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:( Ik zag ze zaterdag ook niet. Jammer, want ik heb nog geen sticker voor op mijn nieuwe laptop.

• 3 weeks later...

Hihi! :)

Al langer Coldplay fan of nieuwe fan?

Hihi! :)

Al langer Coldplay fan of nieuwe fan?

Laaaanger haha, mijn eerste concert van Coldplay was in 2005 =P en er volgden toen nog vijf.

Sinds Parachutes volgde ik ze min over meer en na AROBTTH was ik om en ben ik echt een grote fan geworden

• 2 weeks later...

Wie zijn gelukkigen met een kaartje van Coldplay in Keulen, Rotterdam of Antwerpen????

IKKUH WEL!!!!!!! :D In mijn eigen Rotjeknor!

IKKUH ook! Ik ga naar Rotterdam en de dag erna naar Antwerpen. Toch altijd een stress moment he, die ticketverkoop!

(sorry, maar geen idee wat een Rotjeknor is :p)

Jaaa, zeker stressen! Het is dat ik om 09.15 gisteren op twitter keek vanuit mijn bed XD

Ik wist het eerst niet namelijk! Gelukkig had iemand de code en had ik net op tijd nog twee tickets gekocht onhandig via de iPhone LOL! Helaas wel tweede ring =( (als iemand wil ruilen met een veldplek, your welcome) maar ik ben er bij! YES!!!!

Rotjeknor is hoe Rotterdammers de stad wel eens noemen ;-)

Je hebt veel geluk gehad dan gisteren!

Ah ok, nu snap ik het, wel een mooi woord eigelijk :) Weer iets bijgeleerd!

Jaaa zeker! Klote dat ik maar twee kaarten per keer kon bestellen, ik moest nu echt wat mensen telurstellen!

Jaaa zeker! Klote dat ik maar twee kaarten per keer kon bestellen, ik moest nu echt wat mensen telurstellen!
Kon je vandaag voor Ahoy ook maar 2 tickets bestellen?

Voor Sportpaleis ging het voor meer dan 2 vandaag.

Ik ga naar 't Stad :awesome:

met dank aan Nikki :hug:

Kon je vandaag voor Ahoy ook maar 2 tickets bestellen?

Voor Sportpaleis ging het voor meer dan 2 vandaag.

Ik weet het niet, ik probeerde nog kaartjes te bestellen, maar het was niet te doen binnen 5 minuten was alles weg! =(

Ik heb ook kaartjes weten te bemachtigen voor Rotterdam! :D
Great :D

Ik heb al schrik voor het weer tegen dan. Hoop echt dat het niet te koud gaat zijn, dat we niet gaan bevriezen tijdens het wachten buiten.

Great :D

Ik heb al schrik voor het weer tegen dan. Hoop echt dat het niet te koud gaat zijn, dat we niet gaan bevriezen tijdens het wachten buiten.

ik hoop het ook, kheb geen goesing om in mijne dikke winterfrak buite te staan

maar als er sneeuw is ben ik wel te vinde voor een sneeuwballegevecht hoor :wacky:

Als je helemaal voorin wil staan moet je idd op tijd er zitten! Anders kan je het winkelcentrum in! Zuidplein ligt ernaast ;-)

13u moet maar op tijd zijn om vooraan te staan (of toch een goei zicht te hebben). Vroeger kan ik er niet geraken :p

Helemaal vergeten om kaarten te kopen :(....... Maar ik heb ze toch al gezien op pinkpop en tijdens de viva tour in 2009 :P

• 2 weeks later...

Ik hoorde laatst van iemand dat het concert van sportpaleis op youtube uigezonden zal worden. Klopt dit?

(Dit zou afgelopen weekend op teletekst van een Belgische zender hebben gestaan)

hmm geen enkel idee, ik heb er nog niks van gehoord, maar ik geloof er niet echt in.

Moeten we toch eens googlen dan!

zou raar zijn

de AB streamt wel concerten, maar het Sportpaleis? :thinking:

Ah ok :) Kijk er trouwens al naar uit, hoewel ik het pas morgen kan zien denk ik. Lig dan al in mijn bed.