Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

^ Snowboots kopen nu ze nog verkrijgbaar zijn, of dit :)

• Replies 1.9k
  • Views 205.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Haha, snowboots heb ik. Als er nou nog een beetje sneeuw zou vallen kan ik hier van de dijk af snowboarden :D

kunnen jullie zo snel op natuurijs schaatsen :surprised:

hier gaat het ook glad worden :awesome:

dus weer met de fiets vallen en me ne vuile jas op school aankome en ni doorhebbe da ge bloeit (vorig jaar gebeurt)

Als het hard genoeg vriest wel!

cool

juist weerbericht gezien

overdag ook rond 0 :awesome:

Dus we zijn verhuisd? Wat braaf van ons :lol:

Ja laat die winter nog maar even komen! Sneeuw mag ook wel.

Dus dat was Giel zonder bril op die foto? Herkende hem helemaal niet!

Ook ik verhuis mee.

Heb liever dat het gaat vriezen dan dat grijze regenachtige weer dat we nu hebben. Moet iedere dag 50 minuten van en naar school fietsen.

Ben trouwens wel benieuwd hoe Giel's clipje wordt. Hij lijkt niet echt op Chris, maar zou het wel knap vinden als hij het liedje (gedeeltelijk) achterstevoren uit z'n hoofd heeft geleerd.

Giel als Chris, die had ik niet verwacht. Maarja, wie eigenlijk wel van de 3FM dj's? Degene die nog het meest in de buurt komt qua uiterlijk is misschien Coen Swijnenberg, maar die deed de Jeugd met Michiel en Sander zag ik op Twitter. Ben benieuwd naar het eindresultaat. :)

Ik ben ook heeel benieuwd hoe de clip er uit gaat zien :)

Ik weet niet of iemand toevallig 3fm luistert, maar altijd voor ze de Megahit draaien is er een jingle met nieuwe liedjes. Sinds vandaag hoorde ik... *Tromgeroffel *: Princess of China! :wacky:

Ik weet niet of iemand toevallig 3fm luistert, maar altijd voor ze de Megahit draaien is er een jingle met nieuwe liedjes. Sinds vandaag hoorde ik... *Tromgeroffel *: Princess of China! :wacky:

Hmm raar, bij de BBC heeft nu een dj Charlie Brown als zijn favoriete single van de week gekozen. Coldplay heeft zelf nu net Princess of China op YouTube gezet ter promotie, maar een paar werken terug ook een video voor Charlie Brown met livefragmenten. Daar stond bij dat de echte video later zou komen.

Vind het een beetje jammer, het lijkt wel alsof ze nu hun eigen succes in de weg zitten.

Wilde het net posten! Aangekondigd onder 'de nieuwe Coldplay', Charlie Brown was dat overigens een maand (of twee) geleden al.

Wilde het net posten! Aangekondigd onder 'de nieuwe Coldplay', Charlie Brown was dat overigens een maand (of twee) geleden al.

:nod: Ik zag net inderdaad de clip op YouTube...

Ja ik weet dat ze bij 3fm Charlie Brown al een hele tijd op de "A-list" hebben staan, maar volgens mij heeft Coldplay het nummer zelf nog niet als single uitgebracht. Vermoedelijk omdat Paradise het nog zo goed deed in Engeland en daar de eerste week van januari op nummer één stond.

Vraag me af of ze, na Princess of China, Charlie Brown nog wel een keer een echte release gaan geven, aangezien hij dus nu al best vaak op de radio is hier en daar.

Volgensmij was PoC net op 3FM. :blank: net toen ik niet luisterde :(

Dus we zijn verhuisd? Wat braaf van ons :lol:

Ja laat die winter nog maar even komen! Sneeuw mag ook wel.

Dus dat was Giel zonder bril op die foto? Herkende hem helemaal niet!

Huh.. Hij lijkt echt niet op Giel hoor:P

Wil het eindresultaat zien, voordat ik het geloof ^^

Giel als Chris, die had ik niet verwacht. Maarja, wie eigenlijk wel van de 3FM dj's? Degene die nog het meest in de buurt komt qua uiterlijk is misschien Coen Swijnenberg, maar die deed de Jeugd met Michiel en Sander zag ik op Twitter. Ben benieuwd naar het eindresultaat. :)

Me toooo!

Hmm raar, bij de BBC heeft nu een dj Charlie Brown als zijn favoriete single van de week gekozen. Coldplay heeft zelf nu net Princess of China op YouTube gezet ter promotie, maar een paar werken terug ook een video voor Charlie Brown met livefragmenten. Daar stond bij dat de echte video later zou komen.

Vind het een beetje jammer, het lijkt wel alsof ze nu hun eigen succes in de weg zitten.

I just got lost..

Ik snap er werkelijk geen zak meer van wat ze nu allemaal aan het doen zijn. Lullige is t nog voor CB.. Geweldig nummer, maar op deze manier snel aan de kant geschoven. Hmm

Volgensmij was PoC net op 3FM. :blank: net toen ik niet luisterde :(

Aww! Ik heb hem toen net afgezet. Verdorie :(

3FM werkt met een aantal lijstjes waaruit hun uiteindelijk playlist wordt samengesteld. Princess of China staat sinds vandaag (vrijdag = updatedag) bij 'nieuwe muziek', en Charlie Brown (en Paradise) al een tijdje onder 'Still Hot'.

Onderschrift Charlie Brown:

De derde single van het vijfde album Mylo Xyloto is vernoemd naar het kneuzige stripfiguur uit de strip Peanuts van Charles M. Schulz. De emotionele lading van de tekst omhuld in een luchtige en typische Coldplay-sound, weergeeft misschien het komische versus treurige bestaan van ‘Charlie Brown’.

Princess of China:

Rihanna stond bovenaan het lijstje van Coldplay. Toch duurde het even voordat Chris Martin de moed bij elkaar had verzameld om de zangeres voor een duet te vragen. En de mannen van Coldplay zijn enorm blij dat haar antwoord een volmondige 'ja' was. Deze vierde single van het album Mylo Xyloto, die ook speciaal als duet tussen man en vrouw is geschreven, klinkt als een verrassende samensmelting van de twee stemmen.

:\

Hmm dat klopt niet helemaal dan op deze manier. Anders is dat een beetje teleurstellend =(