Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

Ik ga sowieso heen! :D Ik begin nu toch wel steeds meer te geloven dat het MISSCHIEN wel gaat gebeuren :P

• Replies 1.9k
  • Views 205.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Het zou echt leuk zijn als ie der echt komt, heb het nog nooit zelf meegemaakt ik was in '97 3 jaar oud:D en het is wel een beetje ver is om vanuit Limburg helemaal naar Friesland te gaan dus ik zit dan wel achter de TV:D máár de laatste weersvoorspellingen zijn niet echt positief.

Als hij komt, ga ik er heen met een fotografieclubje. Lijkt me echt een unieke ervaring.... Tijdens de vorige was ik 1 jaar oud........

We zitten alleen een beetje te twijfelen over slaapplekken (een tent lijkt me ook geen optie :dozey:).

Maar dat komt later wel, laat het eerst maar doorgaan!

Vandaag de beslissing! De media is redelijk verdeeld over de kwaliteit van het ijs, van het kaartje hier op de site van De Telegraaf werd ik wel vrolijk, met nog een paar steenkoude nachten te gaan.

Ik heb gisteren alvast een slaapplek geregeld in Leeuwarden (toch handig, vrienden die daar studeren), dus als het vandaag oan giet dan moet ik daar zo snel mogelijk naar toe denk ik (hoorde dat ze Friesland helemaal gaan afsluiten, vol=vol).

Ik geef helemaal niets om die 11 steden tocht :disappointed:

Lijkt me heel leuk hoor, maar ga er denk ik niet heen. Lekker thuis de hele dag tv kijken. :)

Als het doorgaat...

als ie doorgaat wanneer kan dat dan zijn?

ik ga toch proberen zo veel mogelijk op tv te zien hoor :p

^ Zaterdag. Vrijdag is denk ik te vroeg en Zondag gaat het dooien dus dan is het te laat.

Hello

i'm from Belgium too but mijn nederlands is really bad :)

je suis près de Namur et toi? :)

hier[/url] op de site van De Telegraaf werd ik wel vrolijk, met nog een paar steenkoude nachten te gaan.

Ik heb gisteren alvast een slaapplek geregeld in Leeuwarden (toch handig, vrienden die daar studeren), dus als het vandaag oan giet dan moet ik daar zo snel mogelijk naar toe denk ik (hoorde dat ze Friesland helemaal gaan afsluiten, vol=vol).

Idd dit kaartje is heel positief, nog maar enkele centimeters te gaan voordat overal voldoende ligt! alhoewel het morgen heel licht gaat dooien daarna zou het weer 2 dagen stevig gaan vriezen rond -10 dus ik ben nu heel positief!:D

Geen Elfstedentocht : (

potver dit is wel jammer:(

Een flinke domper. Voelde de bui al een beetje hangen toen de persco ineens zo vroeg was.

Nu prachtig ongemakkelijke tv op RTL4, waar ze even 2 uur aan het volpraten zijn over de gecancelde tocht.

okay, ik hoop dat ze dan snel klaar zijn met 'nieuws items' over de Elfstedentocht. Het komt mijn neus uit. KLAAR :smug:

okay, ik hoop dat ze dan snel klaar zijn met 'nieuws items' over de Elfstedentocht. Het komt mijn neus uit. KLAAR :smug:

Je hoeft er niet naar te kijken of over te lezen hoor! :)

Tsja, ik heb veel gezapt. Maar als ik het nieuws 's ochtend aan het kijken ben terwijl ik bezig ben met ontbijt, kan ik niet zo snel zappen en laat het maar gaan om me vervolgens te ergeren aan de lengte van het item en 'no-news' gehalte imo. Bij een vriendin was het ook vragen om zappen, maar dat deed ze pas na een kwartier en met koffiepauzes op het werk is dit alles waar ze nu over praten, ook de buitenlanders. Om me nu weer af te zonderen van de koffiepauze ... dan slik ik nog liever die praat - al ben ik blijer als ze het niet doen!

Hm, een buitenlander bracht het zo 'Ach als ze alleen maar lullen over een eventuele elfstedentocht, dan betekent dat gewoon dat er geen echt nieuws is om over te lullen. Zie het maar als een maatstaaf van hoe goed het gaat met jullie landje.' (Y)

Hm, een buitenlander bracht het zo 'Ach als ze alleen maar lullen over een eventuele elfstedentocht, dan betekent dat gewoon dat er geen echt nieuws is om over te lullen.

Komkommertijd maar dan in de winter :lol:

Ja, hahaha, ach en ik vind het wel leuk dat de Nederland thread weer een opleving heeft :P

Haha, het was maandag wel erg hoor. 3/4e van DWDD ging erover, vervolgens ruim 20 minuten in Nieuwsuur, zap ik door naar PowNews ook een halve aflevering over de tocht, om vervolgens door te gaan naar Pauw & Witteman die volledig in het teken ervan stond. We zijn zwaar opgehyped de afgelopen dagen. :laugh3: