Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)

Featured Replies

Het zou doodzonde zijn als CB zo snel aan de kant geschoven zou worden, zeker omdat ie nog altijd niet officieel gereleased is. Snap ook niet waarom ze gister ineens PoC op Youtube gezet hebben, dat zaait alleen nog maar meer verwarring.

Oh, btw, Lovers In Japan in Eigen Huis & Tuin :o

• Replies 1.9k
  • Views 205.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

^ Inderdaad! Er is gewoon 0 duidelijkheid. Het is gewoon net of ze het zelf ook niet meer weten. Vooral sinds de radiostations CB toch wel aardig wat draaide, zonde dat ze echt gepusht werden. Odd!

Ik zag net dat de trekpleister wel glow in the dark nagellak verkoopt! Dus als iemand nog wat wil voor 6 september...:wink3:

^Ooh bedankt! Kan het nooit ergens vinden...

Hoorde net Princess of China op 3FM ja. :)

Princess Of China is blijkbaar vanochtend ook bij Giel gedraaid. De reacties van de niet Coldplay fans op m'n Twitter was niet heel erg positief. :thinking:

Kans op Elfstedentocht is 25 procent

link

Ik hoop het!

Net De Hel van '63 zitten kijken op Nederland 1. Begin nu ook wel te hopen op een Elfstedentocht, lijkt me mooi om eens (bewust) mee te maken.

Ik woon er te ver vandaan om er van te kunnen genieten =(

Al hoop ik wel dat t gaat gebeuren inderdaad!

Weet wel dat ik morgen niet graag voor 90 minuten naar school wil in dat weer dat ze aangeven. Ben al ontzettend verkouden en grieperig aan t worden.

De sneeuw komt hier nu met bakken uit de hemel. :|

Maar wat anders, de CB video, wat vinden we ervan? Persoonlijk vind ik het niet de sterkste video, jammer van die Justin Bieber lookalike. Hoe er gespeeld is met het licht is wel erg tof, evenals de montage.

In Brabant is het nu ook tekeer aan t gaan =(

Denk dat ik die 90 minuten les maar ga skippen. Ze verwachten een vreselijke spits en rond die tijd moet ik dus in de bus terug. Als er uberhaupt wel een bus rijd!

Het is niet hun beste video, maar ik vind hem eigenlijk best leuk!

Al mag dat gelebber wel iets minder zijn. Het past prima bij het nummer en je kunt wel zien dat ze zich ook richten op jongere mensjes dan wij ;)

Dat is zowel goed en slecht. Betekend dat meer mensen ze leuk vinden en singles dan wel albums willen kopen of zelfs naar het concert gaan. Nadeel is voor de huidige fans. Meer mensen die maar 1 nummer leuk vinden en dan vervolgens naar een concert gaan zijn echt crap. Dat heb ik bij het Goffertpark wel gemerkt ;)

Nog geen sneeuw hier : (

Ik ben geen fan van de video, ik vind de eerdere video veel leuker!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=aq-7UBc3BPk]Coldplay - Charlie Brown (Live) - YouTube[/ame]

Hier sneeuwt het al een paar uur niet meer. Heeft iemand al op natuurijs geschaatst? Ik kom net terug van schaatsen! :wacky:

Ik vind de clip ook niet heeel leuk, de eerste vond ik ook leuker :)

^ : awesome: ik hoorde op het nieuws dat er in belgië iets van 1200 km file stond?! Heb ik dat goed verstaan? :lol:

ja dat heb je goed verstaan :blank: beetje sneeuw en België ligt plat :laugh3:

:lol: oh maaaan, ik vond de 800km in Nederland al super veel !

ja das ook veel

maar hier staat echt ALLES still :lol:

heel de ring rond Brussel en Antwerpe en al de rest ook

Oooh ik HOU van die sneeuw :wacky:, maar wel irritant van die files en het OV...

De CB video gaat wel... Had eigenlijk iets supercreatiefs verwacht, maar ja. Mn moeder was tot tranen toe geroerd!

Net De Hel van '63 zitten kijken op Nederland 1. Begin nu ook wel te hopen op een Elfstedentocht, lijkt me mooi om eens (bewust) mee te maken.

Heb hem ook gezien, wel een leuke film. Ja mij ook! Was vijf tijdens de vorige, kan me er niks van herinneren. :lol:

Oooh ik HOU van die sneeuw :wacky:, maar wel irritant van die files en het OV...

De CB video gaat wel... Had eigenlijk iets supercreatiefs verwacht, maar ja. Mn moeder was tot tranen toe geroerd!

Het OV inderdaad.. Bussen die vertraging hadden na een paar sneeuwvlokken :disappointed: Ik fietste door de sneeuw met een big smile. al die kleine kindjes op de slee :) Ik vind sneeuw zo leuk:wacky:

De clip gaf me wel een gevoel van, was ik maar weer in Ahoy ... ;)

Noh, Sacha was behoorlijk pissig zo te zien. Vooral die laatste opmerking is briljant, 'ja, dat is heel vervelend met 5 tot 15 cm sneeuw, bedankt!'. Het is ook belachelijk, ik reis ook vaak met de NS en heb ook in vorige winters het falen meegemaakt als er al een klein beetje sneeuw lag. Heb ook eens uren in de centrale hal van Utrecht CS gestaan. Ben ook ooit es stil komen te staan in the middle of nowhere omdat het onderstel van de trein bevroren was. Werden we allemaal de trein uitgeschopt. Nou, die gratis koffie kunnen ze dan ook wel in hun **** steken. Een maat van me slaapt noodgedwongen in een hotel in Amsterdam vanavond omdat ie niet meer thuis kon komen. Hij verliet z'n werk om 18 uur. Het is echt belachelijk. :(