July 13, 200718 yr Quiero papas fritas de mcdonalds Trabajo en un "cybercafe" no se como se llama alla... internet cafè:D!!!very cool btw...i've quite finished a tube of pringles:P
July 13, 200718 yr las papas medianas!! y la coca con hielo!! que ricoooooooooo!!!! QUIERO IR OTRA VEZ!!!! ME VOY A MC DONALDS YA YA YA!! jejeje Tino me vas a querer matar... pero los ultimos $$ que tenia para enviarte los dvd's... los malgaste en un mc flurry!!! PERDON!!!! PERO ESE POSTRE CON CHOCOLATE FUE MAS FUERTE QUE YO!!!
July 13, 200718 yr internet cafè:D!!!very cool btw...i've quite finished a tube of pringles:P owwww... Pringles!!! the other day I ate... "3D" ,,,, nmmmm yummy!
July 13, 200718 yr nono :laugh4: 3D are like....fried chips... but you can't compare 3D with ringles!! Pringles are much better!! i like the pringles..that tastes like Pizza! :)
July 13, 200718 yr ^^ es cierto Tino cuando estamos aburridos hablamos solo de comida.. que gordos que somos no? jeje esta noche nos juntamos a comer panchos en lo de mi amiga. jejje "hot dogs" :P
July 13, 200718 yr I live in Paraná Entre Rios... Entre Rios is above Buenos Aires... and Paraná is the capital city of Entre Rios... and Tino lives in the middle of the nothing (joke Tino :kiss:)
July 13, 200718 yr :cry:too far.... btw...i'm going...it's always a pleasure speak to you guys!....Hermanos....a Hug for all of you:D!!see you tomorrow:P!!
July 13, 200718 yr JUST FOR VACATION :dozey: jajaj.. vacation.... Holiday.. aguante el ingles britanico!!!!! mucho traductor
Create an account or sign in to comment