Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Scandinavian’s

Featured Replies

Fast nej. Finland tillhör inte skandinavien, det är egentligen bara Sverige och Norge som är den skandinaviska halvön. men danmark brukar också räknas till skandinaven i vissa sammanhang för att danska är ett skandinaviskt språk...

Där emot är ju Finland, sverige, norge, danmark och island alla Nordiska länder!

Vi borde kalle den här tråden för nordisk så att alla får va med :P

Finland må gerne være med i denne tråd. Jeg ville bare ikke forstå hvad de skriver men pyt med det :)

• Replies 1.4k
  • Views 86.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Land tid siden den sidste indlæg her....hallo til alle fra Norden herind :) Jeg glæder mig så meget til Mylo Xyloto og jeg håber at Coldplay kommer til Herning igen :)

Åårr.. Det kunne være skønt. :)

Jeg håber de kommer igen i 2012. :)

Åårr.. Det kunne være skønt. :)

Jeg håber de kommer igen i 2012. :)

Billboard nævnte en arena tour i December 2011 i Europa, så måske får vi at se dem før 2012? :O For resten, tror du at den MX deluxe edition vil være tilgængelig i DK? Tror nok at vi bliver nød til at bestille online

Billboard nævnte en arena tour i December 2011 i Europa, så måske får vi at se dem før 2012? :O For resten, tror du at den MX deluxe edition vil være tilgængelig i DK? Tror nok at vi bliver nød til at bestille online

Men kan det nåes nu? Plejer billetnet ikke at lægge biletter ud cirka 4 måneder før koncerten? Det er jeg ret sikker på at de gjorde ved de billetter jeg har fået igennem dem.

Jeg tror at det er en god idé at forudbestille. :) Så er du også sikker. Jeg har planlagt at forudbestille den. :nice:

Men kan det nåes nu? Plejer billetnet ikke at lægge biletter ud cirka 4 måneder før koncerten? Det er jeg ret sikker på at de gjorde ved de billetter jeg har fået igennem dem.

Jeg tror at det er en god idé at forudbestille. :) Så er du også sikker. Jeg har planlagt at forudbestille den. :nice:

Jeg mener Billboard nævnte at billetter ville sættes til salg ca samtidig med album udgivelse. Og jeg kan ikke forudbestille deluxe edition endnu (har spurgt i både stereostudio og TP musik) Hvor har du forudbestilt den henne??

Jeg mener Billboard nævnte at billetter ville sættes til salg ca samtidig med album udgivelse. Og jeg kan ikke forudbestille deluxe edition endnu (har spurgt i både stereostudio og TP musik) Hvor har du forudbestilt den henne??

I didn't knew that. :surprised:

Jeg venter på at Coldplay.com skriver at den kan forudbestilles. :nice:

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hvordan går det med jer alle sammen? :awesome:

Hvordan går det med jer alle sammen? :awesome:

Fint. Glæder mig til at se at Coldplay kommer til Danmark igen :)

Vinn billetter til Senkvelds Coldplay-fest[/url]

Lykke til, dere som er over 20 år.... :cry:

Hvor mange af jer var med? Jeg var der, og det var så cool! Chris smilede til mig! :dazzled:

• 3 weeks later...

Är det någon som vet koden till förköpet för spelningen i Köpenhamn den 28 augusti? :) Jag har verkligen letat överallt jag har kunnat men kan inte hitta någonting..

Jag saknar den här tråden :wacko:

Tre nøtter til Askepott :heart:

Hej. I aften fra SVT2 kl. 21:30 - 22.00: Hittenes historie

According to my TV programme it will be about Coldplay: Viva la Vida Loca (1)

Just got this via email to the site

Coldplay-special (Viva La Vida) on TV and stream

Some news I think will be very interesting for Coldplay-fans worldwide.

A new produced special TVshow on the Coldplay-song Viva La Vida-show will be broadcasted on Swedish telly (SVT2) on December the 27th 22.30 (uk-time - 21.30 local time). Right after it's premiered it will be available for free as stream (worldwide) on SVTplay (http://www.svtplay.se). For 30 days. Part of the show ( voice over) will be in Swedish but I think pretty much anyone will enjoy watching the show anyway.

Here's a short teaser:

<object width="416" height="258"><param name="movie" value="http://svt.se/embededflash/2655382/play.swf"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="sameDomain"></param><embed src="http://svt.se/embededflash/2655382/play.swf" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="sameDomain" width="416" height="258"></embed></object>

This is a rough translation of the pressrelease

In the history of popmusic there's a few songs that get so popular that they end up like universal anthems. Far away from the charts, the fanclubs and the glossy music-magazines. Viva La Vida is defenitely one of them. Besides reaching the top on almost every chart all over the world it has made Barcelona FC play the shoes (I'm sure you have a far better expression for this in english!) of all their competetors on the pitch. Since it's release in the spring of 2008 it has been played everywhere. Even in space!

In the premiere-episode of "Hitlåtens Historia"

(The story behind the hitsong) Chris Martin tells the exciting story of the song he wrote in 10 minutes but Coldplay spend over a year to record. Besides the band the show will feature an Italian punkviolinist (Davide Rossi), an astronaut (Douglas Hurley), a NYU musicproffesor (Dr. Lawrence Ferrara), a footballcoach (Pep Guardiola) and Coldplays fifth member (Phil Harvey).

best

Magnus Broni

producer SVT

Hope that is of interest to some folk, if it is, please record! :D