February 13, 200620 yr nou..vooruit dan maar :lol: jij dan ook maar 8tje :P en nic een 10 belgie leuker als brabant :P (oehh! nu krijg ik reactie van nouk! :rolleyes: )
February 13, 200620 yr OH! YOU ARE NO LONGER MY FAMILY! you can't come and stay with me for carnaval! 10? :kiss:
Create an account or sign in to comment