July 13, 200718 yr Happy Birthday Lore!!!! hope you have a great one! :kiss: Que la pases muy bien Lore! :dance: Y hey nuestros cumples son casi seguidos eh? vivan los cancer :D :kiss:
July 13, 200718 yr YAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY,.......:dance: it's Lore birthday I can't believe it.....:wacko: HAPPY BIRTHDAY LORE May the sun always shine for you:dance: :kiss:
July 14, 200718 yr ohhhh thankies nice people :kiss: :nice: here's not my birthday yet :wacky:... 3 hours more..
July 14, 200718 yr 11:52 here :laugh: Gracias Ren por crear el thread :blush: and thanks Jules, Gail, Annie, Ian, Soufiane, Josh, Nadia and Jenika.. :nice: :kiss:
July 14, 200718 yr Author De nada :kiss: Check under your bed at midnight cos you might find fran there :wacko: It's gonna be my bday present, you can thank me later :lol:
July 14, 200718 yr Author Midnight!!!! happy official birthday Lore!! :kiss: Que la pases muy bien y abrigate que me imagino que debe hacer un frio terrible igual que aca :P
July 14, 200718 yr gracias.. sii hace frio.. estoy con abrigo y con gorro!... :laugh3: acabo de saludar a mi hermano mellizo que tb está de cumpleaños :laugh3:
July 14, 200718 yr Author haha yo estoy con calefaccion pero igual tengo frio :P Como quisiera que Scarlett o Natalie estuvieran por aca para calentarme :wacko: En el buen sentido de la palabra claro mwhahaha :angel:
Create an account or sign in to comment