Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@ Laura : Rock werchter festival has Coldplay and Arctic Monkeys , on 2 different days , and I can't choose :bigcry:

 

@ Laura(Lissa) : Mja , maar ik heb geen slaapplaats :\

Omdat ik nog onder 18 ben mag ik van m'n ouders niet blijven slapen :bigcry:

 

fuck fuck fuck fuck

 

:disappointed:

Link to comment
Share on other sites

AAAHA !!! dus je bent ook geen 18 :P

wilt zeggen dat er alleen nog maar 16 een 17 overblijft :laugh3:

 

ookal wist ik dat al :| allé khad een sterk voorgevoel D:

 

BTW: dat suckt echt dat je moet kiezen :sad: ik ben vree teleurgesteld ddat ik ze niet kan zien maar jij hebt nog keuze ... :freak:

Link to comment
Share on other sites

AAAHA !!! dus je bent ook geen 18 :P

wilt zeggen dat er alleen nog maar 16 een 17 overblijft :laugh3:

 

ookal wist ik dat al :| allé khad een sterk voorgevoel D:

 

BTW: dat suckt echt dat je moet kiezen :sad: ik ben vree teleurgesteld ddat ik ze niet kan zien maar jij hebt nog keuze ... :freak:

 

Oops,...

 

Ja , het suckt idd dat ik moet kiezen ...

we zijn alle mogelijke opties aan 't overleggen ...

 

 

fuck :bomb:

Link to comment
Share on other sites

@ Laura : Rock werchter festival has Coldplay and Arctic Monkeys , on 2 different days , and I can't choose :bigcry:

 

@ Laura(Lissa) : Mja , maar ik heb geen slaapplaats :\

Omdat ik nog onder 18 ben mag ik van m'n ouders niet blijven slapen :bigcry:

 

fuck fuck fuck fuck

 

:disappointed:

 

Da suckt idd hard:\

ik zou voor coldplay gaan :p

das echt bale da ge ni moogt blijve slape, er zijn daar toch veel 16/17 jarige en als ge met een groep vrienden gaat kan er toch ni veel misgaan, of mss kunt ge heen en weer gaan en thuis gaan slape mja dan zijn ge mss wel lang onderweg nzo.. :s tis stom dat ze ni donderdag en zaterdag waren dan kon je gaan, terugkomen en uitslapen en nog eens gaan:lol:

 

Blijve zagen en me puppyoogjes kijken kunt ge mss is probere :P

 

aah jah da heb ik net gezien :P

 

nujah ik vind het niet zo erg dat ik de bands nog niet ken, er kan mss wel een tussen zitten diek dan leer kennen :awesome:

en elow is zalig :D ik had gehppt op elbow eugenlijk, natuurlijk meer op Arctic monkeys maar jah xD

 

ja kvind da ook goe dat er groepen bijzitte die ik ni ken, ik ken bv elbow ni echt, ma keb is opgezocht en die lijke nog wel goe :lol:

vorig jaar eb ik zo 30 seconds to mars, editors (en paramore) lere kenne :lol:

 

Oops,...

 

Ja , het suckt idd dat ik moet kiezen ...

we zijn alle mogelijke opties aan 't overleggen ...

 

 

fuck :bomb:

 

veel succes!! :)

 

 

Weet er iemand of werchter nog veel tickets heeft? want keb nog altijd geen ticket gekocht (kben nog altij aan het twijfelen!!) en kwil ni voorhebben dat die ineens allemaal uitverkocht zijn:shocked2: want 2 jaar gelede ware die redelijk snel weg :s

Link to comment
Share on other sites

ja kweet et ma tis zo moeilijk :p kben aant twijfele of ik meer dan 2 dage zou gaan want als ik nu vr 2 dagen koop en daarna nog een 3de dag wil gaan is da duurder dan een combi + een combi is ni zo veel duurder als 2 dagtickette + als ik een combi pak dan moet ik al wete of ik op de camping ga slape of ni, want ge kunt da campingticket ni apart kope :s

 

aaaaaaaah kweeni wa te kieze en das zo ambetant want terwijl stress ik da da gaat uitverkocht zijn en dan kan ik NIKS zien aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...