Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

aah nee das wel bale! ja kweet et nog, je zei dat je hoopte dat Kasabian kwam en nu kome ze uiteindelijk toch... ga je de vrijdag en zaterdag? dat zijn wel 2 toffe dage:)

 

ik was super hard aan het twijfelen of ik 2 dagen ging of meer, ik wist wel dat ik me moest haasten om te beslissen maar ik dacht dat ze op de RWsite zoude aankondige als zaterdag bijna uitverkocht was. Ma nee hoor, ik kom hier op het forum en zie staan dat zaterdag uitverkocht was!!:o uiteindelijk heb ik dan maar een combi gekocht dus ik ga 4 dagen, jeeeeej:lol:

Link to comment
Share on other sites

Ja vrijdag en zaterdag , maar als er nog één goeie naam bijkomt op Donderdag of Zondag , dan verkoop ik Coldplay tix... :confused: ...

 

Zalig dat je 4 dagen gaat !

Je blijft dus gwoon slapen op de camping ?

 

o dan zie je Coldplay ni:stunned: mja idd als er op donderdag of zondag nog groepe kome waar je fan van bent.. mss kun je je 2 tickets verkope en een combi kope? :lol: uiteindelijk is da (maar) 40 euro verschil:)

 

kweet eig nog ni waar ik ga slape:P mss camping:p

Link to comment
Share on other sites

mja ,combi , Ik wil wel uiteraard , maar ik mag niet op camping blijven slapen :confused:

 

I read that Beady Eye is coming to that fest. Noem: :hug: x1000

 

on the other hand you will see them in March :nice:

Thanks :kiss:

and yes , that's true !

 

 

't is omdat ik geruchten heb gehoord dat The Libertines komen ...

en die wil ik éécht zien !

voordat ze weer splitsen ...

Voor Coldplay heb je op dat vlak minder gevaar ,

en Coldplay gaat wrs nog eens een gewoon concert doen in België

Link to comment
Share on other sites

Mijn vriendin heeft de verkeerde tickets gekocht voor Rock Werchter ! :freak:

 

 

 

 

 

COMBI's ipv 2x 2 dagtickets !!

 

 

 

 

 

 

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :awesome: :freak: :wacky: :bomb: :drunk:

 

 

Nu moet ik echt nog een slaapplaats vinden , of ik mag geen 4 dagen gaan van m'n ouders ... :confused:

maar als ik die vind , dan ... dan ...

 

 

:freak:

Link to comment
Share on other sites

Kweet het ! :freak:

 

 

Mijn ouders waren wel wat vies , en zeiden/dachten dat het express "verkeerd" was gekocht ,

en dat ik die combi maar moet verkopen en een dag ticket moet kopen ... :confused:

Kmoet ze echt nog overtuigen ...

maar ik hoop binnenkort antwoord te krijgen voor m'n vakantie job , en dan kan ik met dat

argument wat proberen ... :p

Link to comment
Share on other sites

keb een vraagje: als ik in de thread loldplay kijk zijn er kei veel grappen met coldplay en cake, ik vind ze wel grappig maar heb helemaal geen idee wat coldplay met cake heeft?:p weet jij of iemand anders misschien hoe ze weten dat coldplay zo graag cake eet of wat coldplay met cake gedaan heeft of wat dan ook? :p

ik vind het echt funny ma vraag het me al een tijdje af:lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...