Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ik heb vandaag 3 muziekwinkels gedaan om de CD van florence and the machine te vinden maar ze hadden hem nergens :angry: dus heb ik helemaal voor niks 2 uur in de sneeuw rond gelopen :dozey:

voor de rest heb ik niet veel gedaan vandaag :lol:

 

wiskunde olympiade :stunned: maar best dat ik daar niet aan moe mé doen, ik doe wiskunde wel graag maar niet als een wedstrijd, vorig jaar is iemand uit ons school 2de geworden, zo'n spel dat daar rond was nie te doen ! :dozey:

Link to comment
Share on other sites

^ haha , 't was weer een gigantisch sneeuwballengevecht tussen 1e graad VS 2e- en 3e graad ! Ik lach me altijd rot om die 1stes die bang zijn als we op hun afstormen ! :D

 

En dat wisk. gedoe , :confused: ik hoop echt dat ik niet door ben naar de volgende ronde ! :P

Link to comment
Share on other sites

^ haha , 't was weer een gigantisch sneeuwballengevecht tussen 1e graad VS 2e- en 3e graad ! Ik lach me altijd rot om die 1stes die bang zijn als we op hun afstormen ! :D

 

En dat wisk. gedoe , :confused: ik hoop echt dat ik niet door ben naar de volgende ronde ! :P

 

haha bij ons ook alleen was het richting tegen richting :P natuurlijk won sport :inquisitive:

Link to comment
Share on other sites

^^ Ik heb dat probleem ook maar 1 vriendin luisterd naar precies hetzelfde als mij maar ze luisterd alleen niet nr Coldplay :( Maar die komn wrs toch niet naar Pukkelpop ... Tzou wel leuk zijn , moesten ze wel komen eh ! :D

Zou je dan mogen gaan ?

en je bent toch 16 dat is toch niet zo jong ?

Link to comment
Share on other sites

^^ Ik heb dat probleem ook maar 1 vriendin luisterd naar precies hetzelfde als mij maar ze luisterd alleen niet nr Coldplay :( Maar die komn wrs toch niet naar Pukkelpop ... Tzou wel leuk zijn , moesten ze wel komen eh ! :D

Zou je dan mogen gaan ?

en je bent toch 16 dat is toch niet zo jong ?

 

jah da weet ik maar mijn broer is ook voor de eerste keer geweest op zijn 17de en dus moet ik ook minstens zo lang wachten :confused:

 

maar nu ben ik echt gaan slapen :P

Link to comment
Share on other sites

jep , ik ben er

maar ik ben coldplaying aan het combineren met boekbesprekingen opzoeken ..

Morgen moet ik een boekbespreking afgeven en kheb nog geen boek gelezen :rolleyes:

en het is met een stome lijst van boeken die je wel en niet mag lezen en van alle boeken die ik ooit heb gelezen ( wat niet zo veel is :D))

staat er geenéén op die lijst :(

 

Heb je toevallig : De vuurdoop al gelezen ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...