Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In België heb ik NME of Q-magazine tijdschriften nog nooooit gezien ! :(

Ik heb mijn Q-magazine : Artist of the century online gekocht....

Voor dat NME nummer heb ik nog niets gevonden waar ik die kan kopen ...

Op de site zijn er alleen jaarabonnementen ....

Link to comment
Share on other sites

'K was toevallig eens rond aan het zappen , 'kliet het efjes staan op tmf omdat het reclame was en plots hoor ik Viva la Vida ! op plaats 40 ...

Maar waarom tonen ze altijd die eerste clip en nooit die alternatieve... Die 2e vind ik veel leuker ! :D

Link to comment
Share on other sites

'K was toevallig eens rond aan het zappen , 'kliet het efjes staan op tmf omdat het reclame was en plots hoor ik Viva la Vida ! op plaats 40 ...

Maar waarom tonen ze altijd die eerste clip en nooit die alternatieve... Die 2e vind ik veel leuker ! :D

 

ik weet ook niet waarom ze die 2de nooit gebruiken, mss is die gewoon nooit echt uitgebracht ofzo :thinking:

 

:curtain: Is hier iemand??

 

Morgen terug mijn eerste werkdag na 2 weken vakantie... :bigcry:

 

En vandaag ligt er weer een laagje sneeuw hier bij ons. Ik begin het wel stilaan beu te worden, ik wou dat het al zomer was...

 

ik kijk er ook tegenop, maandag moet ik het 1ste en 2de lesuur gaan zwemmen :\ ik hoop dat ik nie ga verdrinken :lol:

Link to comment
Share on other sites

thaha ... ^:D

Pfff ik heb morgen het eerste lesuur LO ... da's niet veel beter ...

En 'kwas het volledig vergeten maar ik moest een ppt maken over

"positieve vrijheid " ... Het gaat over muziek.... Coldplay en oasis zitten er in (uiteraard !)...

Maar ja , m'n klas is dat al gewent !

:D

Link to comment
Share on other sites

niet al te goed :( de chauffages stonden niet aan in ons gebouw het was IJSKOUD ! ! en tijdens de eerste lesuren was ik echt niks waard :P ik kan zelf niet meer deftig schrijven :laugh3:

in de middagpauze was het wel leuk want na de middag moesten we gaan zwemmen (en niemand had daar zin in) en ik zei zo voor de lol wat zou er gebeuren als ik zou verdrinken :P en we hebben een heel verhaal ineen gestoken over hoe iedereen zou reageren :laugh3: :laugh3:

Link to comment
Share on other sites

:D Ik kan ook niet meer deftig schrijven !

Ik moeten al niet meer gaan zwemmen sinds ik in het middelbaar zit...

Wat ben ik blij dat ik nooit moet gaan zwemmen !!

De middagpauze was ook wel tof ...Ze hadden van de speelplaats weer één ijsbaan gemaakt ... Dat kon je gezellig toekijken hoe al die 1e jaars op hun bakkkes gaan :D !

Link to comment
Share on other sites

haha, wij hebben nogal een groote school en die is opgedeeld on afdelingen (eerste graad, tweede graad, ... ASO, TSO, BSO, ...) dus wij zien die nie, maar toch heb ik veel mensen zien vallen :laugh3:

ah wij hebben ook 'n grote school maar alleen ASO ... ook opgedeeld in 1e 2e en 3e graad... We zitten ook op andere speelplaatsen... Maar ja wie houd zich tegenwoordig nog aan de regels ? :lol:

Link to comment
Share on other sites

hier mag alleen de 1ste graad niet naar de 'andere graden' maar vanaf je in de 2de graad zit mag je overal zijn, maar om van TSO naar ASO te gaan is het bijna een kilometer :o dus blijven we gewoon in TSO :lol:

een kilometer ? :shocked2: wow staat die echt in verbinding met het ASO ? Zo'n grootte school dan ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...