Jump to content
๐ŸŒ™ COLDPLAY ANNOUNCE MOON MUSIC OUT OCTOBER 4TH ๐ŸŽต

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

HELLOOOOO !

YAY !

:dance:

Ik ben zo blij dat je er bent ! :cheesy:

Kwas al aan het pannikeren dat ik de enige Belg was ! :P

-> Cakehmich tread

ย 

haha jha ik heb dat gelezen, (ik lees altijd alles wat er gebeurt in die thread) en dat ik echt leuk om te lezen als mensen achter je vragen :shy:

ย 

btw , Ik heb gezien hoe je die horrificatack ofzo hebt uitgemaakt gisteren !

:thumbsup:

Wat is zijn probleem eigenlijk ?

ย 

ah jong ik haat die echt die kwam plots in de thread en begon rebecka uit te schelden als dom en naรฏef, normaal negeer ik dat gelijk bij electriccandy (die kan ik ook nie af) maar gisteren kon ik het echt niet meer aanzien, het maakt mij echt niks uit dat hij mij uitscheld want als zo nen onozelaar da doet kan ik daar tegen maar hij moet echt ophouden tegen rebecka en celien en al de rest . hij vind het duidelijk leuk om mensen die hem niks mis doen te ambeteren en daaruit aandacht te halen (en dan zegt hij dat wij geen leven hebben omdat we vrienden maken online, ik vind het veel zieliger dat je het leuk vind om mensen te ambeteren dan om mensen als vriend te beschouwen hoor) . ik weet gewoon niet echt hoe ik er moet op reageren hij gaat waarschijnlijk gewoon blijven trug komen ...

Link to comment
Share on other sites

haha jha ik heb dat gelezen, (ik lees altijd alles wat er gebeurt in die thread) en dat ik echt leuk om te lezen als mensen achter je vragen :shy:

ย 

:lol: :)

ย 

ah jong ik haat die echt die kwam plots in de thread en begon rebecka uit te schelden als dom en naรฏef, normaal negeer ik dat gelijk bij electriccandy (die kan ik ook nie af) maar gisteren kon ik het echt niet meer aanzien, het maakt mij echt niks uit dat hij mij uitscheld want als zo nen onozelaar da doet kan ik daar tegen maar hij moet echt ophouden tegen rebecka en celien en al de rest . hij vind het duidelijk leuk om mensen die hem niks mis doen te ambeteren en daaruit aandacht te halen (en dan zegt hij dat wij geen leven hebben omdat we vrienden maken online, ik vind het veel zieliger dat je het leuk vind om mensen te ambeteren dan om mensen als vriend te beschouwen hoor) . ik weet gewoon niet echt hoe ik er moet op reageren hij gaat waarschijnlijk gewoon blijven trug komen ...

Ik snap je voledig !

Wat doet hij hier ? Hij haat Coldplay ?

En daarjuist in de Justin fever tread zei ik dat ik JB een loser vind en hij begon zot ambetant te doen !

ย 

Ik ken zo iemand zoals hem op een ander forum ! Daarmee dat ik daar nu niet meer zit

(op dat forum) De mensen waren daar allemaal zo onvriendelijk !

Coldplayers zijn daartegenover echt vriendelijke mensen! :)

Coldplaying is leuuuk :D

Link to comment
Share on other sites

er zijn eigenlijk wel veel mensen op dit forum dat coldplay niet goed vinden :sick: ik snap dat echt niet รฉ ! de meeste daarvan zitten in de lounge .

daarom wou ik niet dat mijn thread naar de lounge werd verplaatst want dan zagen zij hem ook, maar ja daar is nu niks aan te doen hรฉ ... :D

ik denk zelf dat onze thead de enige is in de lounge waar zij niet echt welkom zijn, en dat sommige daarom zo dom doen :confused:

maar voor de rest vind ik coldplaying ook echt de max :awesome:

Link to comment
Share on other sites

someone teach me Flemish.I left Belgium 16 years ago, though I grew up speaking French.I don't intend to move back BUT unlike most Wallons (I believe) I think you guys are pretty cool.I'll be in Belgium for 5 days in 2 weeks, teach me something. ;)

Link to comment
Share on other sites

hallo iedereen!!

ย 

someone teach me Flemish.I left Belgium 16 years ago, though I grew up speaking French.I don't intend to move back BUT unlike most Wallons (I believe) I think you guys are pretty cool.I'll be in Belgium for 5 days in 2 weeks, teach me something. ;)

ย 

hi marie:)

woaw so we have to learn you some Flemish:stunned:

ok what do you know already?

Link to comment
Share on other sites

someone teach me Flemish.I left Belgium 16 years ago, though I grew up speaking French.I don't intend to move back BUT unlike most Wallons (I believe) I think you guys are pretty cool.I'll be in Belgium for 5 days in 2 weeks, teach me something. ;)

ย 

:lol: didn't have enough with my lessons ;)

but i'll teach you more if you want :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



ร—
ร—
  • Create New...