Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

[30-Aug-2012] Coldplay @ Olympic Stadium, Stockholm, Sweden


Jenjie

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Johan Lingdén ‏@ochlivetvann

Jätteraketer, badbollar, konfettiregn i mängder, Tvinspelning för cancergala, fyverkerier!!! Jag tror jag hamnat i paradise! Tack!#Coldplay

*rough twitter translate* Giant rockets, bad balls, rain of confetti in quantities, Tvinspelning for cancer gala, fyverkerier!!! I think I ended up in paradise! Thank You! #Coldplay

 

 

Jonas Wågberg ‏@JonasWagberg

Vet inte vilket superlativ jag ska använda. Stum för första gången i mitt liv. #Coldplay

*twitter translate* Do not know what superlatives I should use. Silent for the first time in my life. #Coldplay

 

Anna Stenberg ‏@annastenbergg

Inga ord kommer någonsin kunna beskriva vad jag just upplevt. All min kärlek!!! #coldplay

*twitter translate* No words will ever be able to describe what I just experienced. All my love!!! #coldplay

 

Josefin Hildebrand ‏@JosieHildebrand

Oh.my.goodness Coldplay! What a concert! Thank you!!!

Link to comment
Share on other sites

Johan Lingdén ‏@ochlivetvann

 

Jätteraketer, badbollar, konfettiregn i mängder, Tvinspelning för cancergala, fyverkerier!!! Jag tror jag hamnat i paradise! Tack!#Coldplay

 

*rough twitter translate* Giant rockets, bad balls, rain of confetti in quantities, Tvinspelning for cancer gala, fyverkerier!!! I think I ended up in paradise! Thank You! #Coldplay

 

 

Translation of the first part: Giant rockets, beach balls, downpour/rain of confetti in quantities, (Paradise) played twice for cancer gala, fireworks.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...