December 12, 200322 yr Author peit papa noel quand tu descendras du ciel avec des jouets par milliers...n'oublie pas mes petits souliers :lol: ENGLISH PLEASE! :lol: Thought I could understand, it's not as easy as portuguese! :o :rolleyes: :D
December 12, 200322 yr :kiss: :kiss: :kiss: nice avatar momo :wink3: :wink3: thank you! :kiss: momo, is that you in your avatar? :sneaky:
December 13, 200322 yr Author AH, I'VE READ THAT BOOK MANY TIMES! I LIKE IT VERY MUCH! ME LIKES READING! :D
December 13, 200322 yr Author LA HISTORIA INTERMINABLE EN ESPAÑOL! (PRIMERA VES QUE TE PUEDO ENSEÑAR ALGO :lol: ) TAMBIÉN LO LEÍ, CUANDO TENÍA COMO 10 AÑOS! :D
December 13, 200322 yr Author HAHAHAHAHAHAHA! NO SÉ LOS NIÑOS, PERO LAS NIÑAS APRENDER A LEER CUANDO SON CHICAS! YO ENTRE A KINDERGARDEN CON 4 AÑOS Y YO SABÍA LEER! :D
December 13, 200322 yr Author VERDAD???? USTED ERA MEDIO RETRASADOE NTONCES! (J/K) TODOS SABEN HABLAR, LEER, ESCRIBIR, SUMAR Y RESTAR A ESA EDAD! :D
December 13, 200322 yr si yo todavia estoy un poco retra....retrasa....retrasado..... :lol: :lol: :cool:
Create an account or sign in to comment