February 12, 200422 yr Owwwwwwwaaaaauuuuuuuuuhhhhhhhh :laugh2: :laugh3: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
February 12, 200422 yr I hate this thread. I can't speak any other language that is not English If only I took my Spanish and French class seriously :snore: This was all I learnt : PENDEJA!
February 12, 200422 yr Pois eh! o povo todo tem q ter um orgulho enorme de falar pt e ser brasileiro, eh oq eu acho... denise, c disse q vc naum aprende tudo na escola..., tipo, naum sei naum, ker dizer, claro q tem um monte de coisa q vc soh aprende na faculdade e tal, mas nos aprendemos MTO na escola, eu tenho 4 aulas de portugues(gramatica, ortografia, leitura e interpretacao e redacao) desde a setima serie na minha escola, e agora q estudo nos eua, eu sei oq eh naum aprender nada na escola. aki, na aula de ingles, a UNICA coisa q eles fazem eh ler livros, naum sabem nada de extrutura de frase, regras, nem nada!!! haha só sabem ler poemas de Shakespeare
February 12, 200422 yr Ich bin durch Mädchen verrückt' date=' ich will eine Freundin[/quote'] :lol: what about me ;) ..haha
February 12, 200422 yr привет :P :) privjet! ty ot kuda? я из России! :) ты русская, да? moja mama russkaja.. no k sajaleniju u menja net russkich bukv.. :lol: ty is moskvy?
February 12, 200422 yr moja mama russkaja.. no k sajaleniju u menja net russkich bukv.. :lol: ty is moskvy? неа, я из Сургута -- это на севере Западной Сибири :o во как :P
February 12, 200422 yr Nooooo! I don't understand again!!! :D Czech is very much like Russian, i can understand about 50% of what you've said! ;) erm, hello everybody btw :) oops, i'm speaking english.. Entschuldigung!
February 12, 200422 yr Bonjour je suis français alors je vous parle ma langue, est-ce-que quelqu'un me comprend???? Ich spreche auch ein bisschen Deutsch. Diese Sprache studiere Ich bei der Universität. Ciao Italiani come va?? Jeg elsker deg! Au revoir. :P
February 12, 200422 yr Nooooo! I don't understand again!!! :D Czech is very much like Russian, i can understand about 50% of what you've said! ;) erm, hello everybody btw :) oops, i'm speaking english.. Entschuldigung! Yes, that's right - but I don't understand Russian alphabet :/ So - If someone speak in Russian, I'll understand (maybe ;)
February 12, 200422 yr Bonjour je suis français alors je vous parle ma langue, est-ce-que quelqu'un me comprend???? ouiiii :sneaky:
February 12, 200422 yr Scheize! Ich kenne Französisch natürlich nicht... So was haben sie gesagt? :rolleyes: