September 15, 201114 yr evet bana yetecek kadarını öğrendim tabi önemli olan unutmamak :D sen napıyosun, kaçıncı sınıfa gidiyordun sen?
November 2, 201114 yr Ben Brighton'dayım şuan. Gaziantep'liyim ama İstanbul'da okuyordum, ara verdim :) Hoşgeldin Ahseba :) !
November 3, 201114 yr hmm ingilteredesin demek :) coldplay konserlerinden birine gidebilirsin umarım :nice:
November 3, 201114 yr Umarımm. Maalesef o2 için bilet alamadım. Haziran'a kadar birkaç konser daha olur diye umuyorum. Yani olmalı. Onları İstanbul'da da izlemek mükemmel olurdu. Viva La Vida turnesinde gelmişlerdi, belki önümüzdeki yaz (umarım!) yine gelirler :)
November 4, 201114 yr VLV turnesinde gelmediler ki, daha doğrusu hiç gelmediler :/ 23 Ağustos 2008 Kuruçeşme ? :confused: O konser gerçekleşmedi mi yoksa? Zira hiçbir fotoğraf & video bulamamıştım ne garip diyordum.
November 4, 201114 yr merhaba! nasilsiniz? :D Merhaba grids ! :) Teşekkür ederiz, sen nasılsın? Your Turkish is very good ! :)
November 4, 201114 yr 23 Ağustos 2008 Kuruçeşme ? :confused: O konser gerçekleşmedi mi yoksa? Zira hiçbir fotoğraf & video bulamamıştım ne garip diyordum. yok ya öyle bir konser olmadı :D adamın biri arkadaşını kandırmak için öyle bir haber uydurmuş sonra da bütün Türkiye'ye yayılmış :laugh3::laugh3:
November 4, 201114 yr yok ya öyle bir konser olmadı :D adamın biri arkadaşını kandırmak için öyle bir haber uydurmuş sonra da bütün Türkiye'ye yayılmış :laugh3::laugh3: İnanmıyorum ya :D ! Şaka gibi dicem zaten şaka :D O zaman yine gelmeme ihtimalleri var :( Coldplay'in Türkiye'yi acil hatırlaması lazım :) !
Create an account or sign in to comment