Everything posted by Larry
-
What are you listening to RIGHT NOW?
Hard-Fi - Stars of CCTV ... and a thunder of a coming thunderstorm.... :stunned:
-
German Fans?
Man, was für ein Wetter... erst drückend heiß, dann will ich grad zum Strand fahren und plötzlich wird der Himmel im Westen raabenschwarz! :stunned: Bin mal gespannt was da in ein paar Minuten runterkommt...
-
German Fans?
:nice: Naja bin dann mal poofen! :P Ich wünsch euch was...
-
German Fans?
Was gabs denn so tolles in deinem Plattensee-Hotel Felix? :P
-
For Coldplay section's chatterers !
I'm not tired and I can't sleep because it's so hot... :( But you're right Ophélie! It's bed-time... 2 exams tomorrow... :dozey: Good night everyone! Hehe Mark... so there is a page with pictures of you? :P Looool crazy English people... their "Bomber-song" is awful... :dozey:
-
German Fans?
Hm Continental hört sich schon mal gut an. Dann kannst du ja schon mal sicher sein, kein englisches Frühstück serviert zu bekommen... :P
-
For Coldplay section's chatterers !
I also want to see a pic of you Mark, especially you as a DJ! :P There must be a Abi-Page with pictures of it. Every Abi-Party has a page with pictures. ;)
-
German Fans?
Lol Felix! Oh grad eine interessante Reportage bei Spiegel TV über die WM und dem plötzlich aufkommenden Nationalstolz. ;) Haha viel Spaß Julia! Ich weiß noch... mein Hotel hies damals "Esmeralda". Den Namen werd ich nie vergessen! :D
-
German Fans?
Calella kenne ich! War dort schon ein paar mal. Am schlimmsten fand ich definitiv aber Lloret de Mar. Son grottiges Hotel hatte ich noch nie. Mein Zimmer war direkt neben nem Fahrstuhl der andauernd stecken blieb. :D War schon nett, wenn man nachts von einer höllisch lauten Sirene aufgeweckt wurde. :P
-
German Fans?
Oh Julia fährt ja nächstes Wochenende nach Barcelona... :nice: Fährst du direkt nach Barcelona oder in einem Badeort dort in der Nähe? Z. B. Lloret de Mar, Blanes, Malgrat de Mar?
-
For Coldplay section's chatterers !
Thank you Ophélie! :nice: Ok, it was a thunderstorm... :dozey:
-
German Fans?
Haha, hab grad mal auf das Regenradar geguckt... richtig böse Gewitterzellen... Günther Jauch müsste eigentlich jeden Moment was in München abbekommen! :D
-
For Coldplay section's chatterers !
What happened with RTL? I can't watch the channel anymore. I think there is coming a thunderstorm... :lol:
-
German Fans?
:D Lol, ist RTL bei euch auch weg?! Ich glaub hier kommt ein Gewitter...
-
WHAT CHANNEL DO YOU WATCH THE WORLD CUP?????
- German Fans?
- WHAT CHANNEL DO YOU WATCH THE WORLD CUP?????
Indeed! :lol: Next time I have to be more careful.- For Coldplay section's chatterers !
Oh yeah what a pity... Wednesday is the longest day and then it's getting down... :( Hey Angie! :) "You've got mail Ophélie!" :D- WHAT CHANNEL DO YOU WATCH THE WORLD CUP?????
Hehe why? Switzerland will play tomorrow. :)- WHAT CHANNEL DO YOU WATCH THE WORLD CUP?????
It was only a joke... calm down! :lol: :P- World Cup Diary
So Zidane misses next match... maybe this is his last game... :(- For Coldplay section's chatterers !
:nice: I love these summer days... Last night at 3:30am the sky in the North East was light again... What a crazy feeling to drive home with your bike at 4am and it's not dark anymore. :)- German Fans?
Meins geht auch... ;) Und mein Geld ist ebenfalls noch nicht überwiesen! :veryangry:- For Coldplay section's chatterers !
500!!!! Yes Grace, I meant Freundeskreis! ;) I like a few songs of Max Herre, especially "Mit dir" together with Joy Denalane. Oh Steph is also here! Good evening! Your picture in front of the tents is so funny. :lol:- WHAT CHANNEL DO YOU WATCH THE WORLD CUP?????
:D Yes, but you can't understand anything of the German Swiss channel (SF2). They're speaking Swiss-German and God, it's so shitty. :lol: - German Fans?