Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Larry

Members
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Larry

  1. LOL :lol: Well Mark, I think you have always Olli Kahn and Wolfgang Petry in your mind. I'm scared of it... :D :P Night Steph! :)
  2. I think, because a lot of French people are eating frog's leg... :D
  3. A few people call them "Inselaffen" (engl. island monkeys)... :P
  4. Hm naja, jeder hat halt nen anderen Geschmack... :P Find dieses Pfeif-Lied auf der Seite so lustig. Glaub ich krieg nen Ohrwurm davon! ^^
  5. Irgendwie ist die Seite für den Hostel-Film schon lustig... http://www.hostelfilm.com/ :D
  6. Seite 700 (bei normaler Seitenanzahl-Option dingens) :D Hab übrigens grad mal geguckt wie hier das Wetter nächste Woche wird... :wink3:
  7. Haha, den Film hab ich letztens erst gesehen! Ich wünsche dir und deiner Freundin jetzt schon mal viel Spaß! :D Bis dann!
  8. Welchen Film guckt ihr denn Verena? Vielleicht fahre ich heute auch noch ins Kino... Flo, wie war eigentlich Hostel? :)
  9. Ha, mein Vater hat grad Cevapcici vom Jugoslawen mitgebracht! :D Das passt ja... muss ich mich wenigstens nur noch zur Küche hin bewegen. :P Bin dann mal eben essen! ^^
  10. No, but it's very filling! So, that's the most important thing for me right now! :D
  11. Larry replied to twin4life's topic in Lounge Games
    Spring Google or Yahoo?
  12. Hehe Felix! Wusste ich nicht! :D Hab irgendwie Hunger auf nen Döner, aber bin nicht mehr in der Lage mich zu bewegen... Muskelkater! ^^
  13. *BIG BUMP* :D Who else like Mando Diao? I've bought their two records 2 years ago and can't stop listening to them. Especially "Hurricane Bar" is one of the best albums I've ever bought! My favourite songs are "Lady", "Clean Town", "You Can't Steal My Love" and "All My Senses". Sweden is a great country with a lot of great bands! :)
  14. Oha, zum Glück macht meine Muddi son Kram nicht mit! :D Das mit der "Who The Fuck Are Arctic Monkeys EP" und "View From The Afternoon" fand ich auch seltsam. Von dieser EP gefällt mir übrigens "Despair In The Departure Lounge" am besten. Welcher Song ist dein Favorit?
  15. Kaum ist man mal nicht da, schon wird hinterm Rücken gelästert... :P *zu Felix und Sarah schiel* ;) Boa, bin total kaputt vom Joggen. Gerade als wir losgelaufen sind kam die Sonne raus... Am Strand war gerade Hochwasser und mir kam es so vor, als wenn das Wasser höher als normal war... Hab grad meine Jogging-Strecke bei Map24 nachgezogen und bin auf 8,7km gekommen. ^^ Bin zufrieden damit. :D Und bei euch ist Mc Donald's teurer geworden? Hm, ist mir hier bis jetzt noch nicht aufgefallen. Ich bestelle mir meistens sowieso 3-4 Burger für 1€... ist günstiger als ein Menü, man wird trotzdem satt und die Burger haben etwas weniger Kalorien. :lol:
  16. Larry replied to twin4life's topic in Lounge Games
    normal phone (it's cheaper :P) summer or winter?
  17. We Are Scientists - Nobody Move, Nobody Get Hurt
  18. Snow Patrol - One Night Is Not Enough
  19. These are the 6 packages... Sky got 3 of them, but you still don't know which one they've picked. They will also try to get 2 more packages. By the way, no broadcaster is allowed to pick all 6 of them, so there must be another channel who will get at least 1 package. ITV don't want to have it...
  20. :dozey: Bayern Munich got the DFB-Cup yesterday evening! They won 1:0 (goal of Claudio Pizarro) against Eintracht Frankfurt! It was a boring game, but the atmosphere was amazing! Berlin is the best place for the final of this cup. The women DFB-Cup final won Turbine Potsdam 2:0 against Frankfurt! ;)
  21. Von mir auch alles gute Verena! :) Oh man die 2 hässlichsten Deutschen auf einem Foto... Ich bin geschockt, Julian! :shocked2: :D
  22. U2 HIM or The Rasmus?
  23. You and your Wolfgang... :D I'm wonder why you know him... :lol: Luckely they didn't play such a rubbish music like Wolfgang Petry. Although I got drunk, the music was really good! :P
  24. Kane - Something To Say

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.