Everything posted by Larry
-
For Coldplay section's chatterers !
LOL :lol: Well Mark, I think you have always Olli Kahn and Wolfgang Petry in your mind. I'm scared of it... :D :P Night Steph! :)
-
For Coldplay section's chatterers !
I think, because a lot of French people are eating frog's leg... :D
-
For Coldplay section's chatterers !
A few people call them "Inselaffen" (engl. island monkeys)... :P
-
~*~ The Official Will Champion Appreciation Thread ~*~
- German Fans?
Hm naja, jeder hat halt nen anderen Geschmack... :P Find dieses Pfeif-Lied auf der Seite so lustig. Glaub ich krieg nen Ohrwurm davon! ^^- German Fans?
Irgendwie ist die Seite für den Hostel-Film schon lustig... http://www.hostelfilm.com/ :D- German Fans?
Seite 700 (bei normaler Seitenanzahl-Option dingens) :D Hab übrigens grad mal geguckt wie hier das Wetter nächste Woche wird... :wink3:- German Fans?
Haha, den Film hab ich letztens erst gesehen! Ich wünsche dir und deiner Freundin jetzt schon mal viel Spaß! :D Bis dann!- German Fans?
Welchen Film guckt ihr denn Verena? Vielleicht fahre ich heute auch noch ins Kino... Flo, wie war eigentlich Hostel? :)- German Fans?
Ha, mein Vater hat grad Cevapcici vom Jugoslawen mitgebracht! :D Das passt ja... muss ich mich wenigstens nur noch zur Küche hin bewegen. :P Bin dann mal eben essen! ^^- German Fans?
No, but it's very filling! So, that's the most important thing for me right now! :D- The "OR" Game
Spring Google or Yahoo?- German Fans?
Hehe Felix! Wusste ich nicht! :D Hab irgendwie Hunger auf nen Döner, aber bin nicht mehr in der Lage mich zu bewegen... Muskelkater! ^^- MANDO DIAO
*BIG BUMP* :D Who else like Mando Diao? I've bought their two records 2 years ago and can't stop listening to them. Especially "Hurricane Bar" is one of the best albums I've ever bought! My favourite songs are "Lady", "Clean Town", "You Can't Steal My Love" and "All My Senses". Sweden is a great country with a lot of great bands! :)- German Fans?
Oha, zum Glück macht meine Muddi son Kram nicht mit! :D Das mit der "Who The Fuck Are Arctic Monkeys EP" und "View From The Afternoon" fand ich auch seltsam. Von dieser EP gefällt mir übrigens "Despair In The Departure Lounge" am besten. Welcher Song ist dein Favorit?- German Fans?
Kaum ist man mal nicht da, schon wird hinterm Rücken gelästert... :P *zu Felix und Sarah schiel* ;) Boa, bin total kaputt vom Joggen. Gerade als wir losgelaufen sind kam die Sonne raus... Am Strand war gerade Hochwasser und mir kam es so vor, als wenn das Wasser höher als normal war... Hab grad meine Jogging-Strecke bei Map24 nachgezogen und bin auf 8,7km gekommen. ^^ Bin zufrieden damit. :D Und bei euch ist Mc Donald's teurer geworden? Hm, ist mir hier bis jetzt noch nicht aufgefallen. Ich bestelle mir meistens sowieso 3-4 Burger für 1€... ist günstiger als ein Menü, man wird trotzdem satt und die Burger haben etwas weniger Kalorien. :lol:- The "OR" Game
normal phone (it's cheaper :P) summer or winter?- What are you listening to RIGHT NOW?
We Are Scientists - Nobody Move, Nobody Get Hurt- What are you listening to RIGHT NOW?
Snow Patrol - One Night Is Not Enough- Football rights hat-trick for Sky
These are the 6 packages... Sky got 3 of them, but you still don't know which one they've picked. They will also try to get 2 more packages. By the way, no broadcaster is allowed to pick all 6 of them, so there must be another channel who will get at least 1 package. ITV don't want to have it...- Offical Footy discussion thread!
:dozey: Bayern Munich got the DFB-Cup yesterday evening! They won 1:0 (goal of Claudio Pizarro) against Eintracht Frankfurt! It was a boring game, but the atmosphere was amazing! Berlin is the best place for the final of this cup. The women DFB-Cup final won Turbine Potsdam 2:0 against Frankfurt! ;)- German Fans?
Von mir auch alles gute Verena! :) Oh man die 2 hässlichsten Deutschen auf einem Foto... Ich bin geschockt, Julian! :shocked2: :D- Artist vs. Artist Game...
U2 HIM or The Rasmus?- German Fans?
You and your Wolfgang... :D I'm wonder why you know him... :lol: Luckely they didn't play such a rubbish music like Wolfgang Petry. Although I got drunk, the music was really good! :P- What are you listening to RIGHT NOW?
Kane - Something To Say - German Fans?