Jump to content
🎉 WATCH COLDPLAY LIVE AT iHEART RADIO FESTIVAL 2020 🎉

shred

Members
  • Content Count

    1393
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Everything posted by shred

  1. I’m able to watch the other paid content though...and Singapore is on that list. I’ll wait and see if it works for me in a few hour.
  2. Yup. I just hope it’s just not available in my country yet. *sigh*
  3. Can’t watch it. Says it’s unavailable. :(
  4. Can’t see it. The most recent upload is the COTW lyric video. Maybe not available in my country yet? :tired_face:
  5. Where do you find the video? I can’t seem to find it on their page.
  6. This sounds a lot closer to Orphans than the rest of the album. If LP9 had Orphans and Flags and other similar songs, I’ll be a happy camper.
  7. Your rating doesn’t mean shit if you think Arabesque isn’t MUCH OF A SONG. And you call yourselves music critics. Smh.
  8. Someone pointed that out in the other thread and I think it’s only released in Singapore (where I am).
  9. Sounds like Flags and Orphans should be on the same album together i.e LP9.
  10. Well it’s still Thursday for me so maybe not. Haha. I’m surprise to see it out as well. Thought I’ll get it at midnight local time.
  11. It’s under new releases for me... Unless it’s released earlier for my country? I’m currently in Singapore at the moment.
  12. Not that is matters to those who are post here but the album is out on Spotify so start the streaming. Heh.
  13. The irony of it all - the band saying they don’t care about what critics and listeners are saying about them anymore, hence the release of this album...but then they are going on to do just that by releasing something that will appeal to the masses. Lol.
  14. I’m assuming this is the same session as the one Chris mention during his first interview with Annie Mac?
  15. Beautifully made. One of the best videos from the band.
  16. Does anyone know where is the concert being played? Indoors or outdoors? We have videos/pictures of rehearsals indoors and also videos of them rehearsing outdoors on a rooftop. I’m confused! Lol.
  17. Oh man the CD is gorgeous! Is it out in Japan yet?! Need to know if Flags has leaked. Haha.
  18. I wouldn’t go as far to say they love playing the songs, just think it’s something they can easily do without needing to relearn the songs or get the stage/instruments set up for it. I think it’s merely logistics and convenience.
×
×
  • Create New...