Everything posted by Acquiesce
-
NME Awards 2010 Voting Open
I've vote coldplay for everything ! exept worst dressed and worst album... and all the "worst " stuff (that was all U2!) Chris Martin as sexiest male !! :D
- be the last!
-
Belgen op Coldplaying?
ja idd ik heb het met 2@ adressen geprobeert maar helaas.... ahja .. al gedaan met dexamens ? :p
-
Belgen op Coldplaying?
en nog een vraagje zitten jullie op becoldplay ?
-
Belgen op Coldplaying?
tis eindelijk weer eens koud in belgië ! :p Ik vroeg me af.... er is hier een x-mas card project ... Wat is dat precies ? en jullie kennen elkaar hier glijk persoonlijk op 't forum ? f beeld ik me dat in ?:p
- be the last!
-
Post pictures of the gorgeous Chris
those pict. were from shaun of the dead ! awesome movie ! :D
-
Post pictures of the gorgeous Chris
- Answer the question above you
actor : Justin long, russell brand ! :D actress : uuuuh? Gwyneth paltrow :p sq OOPS TO LATE i like action movies,comedy ... sq- How many of you really like Coldplay?
I <3 coldplay ! :heart: i liked coldplay very very very much in september en october my parents thought I was going crazy,ans it would go away... Nope ,i didn't I'm still obessed !! Their music is zo amazing ! On my mp3 there are only coldplay ( and 2 oasis,and 2 others) albums , and i've been listening to them for 4 month ... REPEAT forever ! :) coldplay !! You never get tired of it !! :D- Coldplay are 'tosh' says Public Image Ltd's John Lydon
He's a f*cking ****** !! COLDPLAY soulless ? He really knows nothing 'bout music !! Coldplay is the best band there is ! (i think everybody here thinks the same ?:D )- Belgen op Coldplaying?
http://www.youtube.com/user/GuitarShad0w#p/f/11/SpZWGtniwmw vind ik zo zalig !XD- The first thought which came to you this morning.
:lol: that's why we're on coldplaying.com- Answer the question above you
uh... yes with coldplay !:p But not really no ... sq- The first thought which came to you this morning.
My first day vacation after 2 weeks of exams I'm gonna coldplay - a whole day long ... :D- Belgen op Coldplaying?
heb een tijdje niet geantwoord.... Mijn echte naam zeg ik nooit op forums maar gebruik anders maar GuitarShadow een andere nickname.... als je dat makkelijker vindt ?- Post pictures of the gorgeous Chris
awesome video ! he's so funny ! :D not a very good quality but it's chris it always looks nice! :heart:- Vote Chris For "Rock Star Of The Decade"
chris is on 3th !!! I've voted for al the rest 1 star ! Except Noel he gets 8 !- Belgen op Coldplaying?
@ nikki : dat is 'm @ maggy een nacht coldplay ! zalig ! Ik ben ook zo verslaaft :p als je veel coldplay fimpjes wilt zien moet je anders eens nr m'n youtube channel gaan ... Mijn favoriten...Er zit ook oasis tussen maar coldplay overmeesterd! http://www.youtube.com/user/GuitarShad0w heb jij ook n profiel op youtube ?- Post pictures of the gorgeous Chris
:anxious:- Hey people :)
- A-Z of artist names
- The Oasis Thread
i'll join ... Btw i've read an article 'bout oasis Liam says they are making a new album and he says : "We already have 3 song and they're fucking sounding amazing." But it's without noel... But what's oasis without noel ? :bigcry:- Post pictures of the gorgeous Chris
:wacky:- What are you thinking right now?
i'm still awake ... --> not good ! But now i'm gone ! goodnight ! :dozey: - Answer the question above you