Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Acquiesce

Members
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Acquiesce

  1. zeer goed ! :D Leuke kerstdag gehad vanessa ?
  2. damn I was away for a week ... a week without coldplaying... and this tread... hahaha, you're all pervs ! :rolleyes:
  3. Ik ben terug thuis ! Nu kan ik eindelijk weer op coldplaying ! :) Hoe is het met jullie ?
  4. 1. Fix you 2. Voilet hill 3. A rush of blood to the head 4. Viva la vida 5. The scientist 6. Life in technicolor ii 7. Talk 8. Lost ! 9. The hardest part 10. Shiver 11. Clocks 12. Strawberry swing 13. Speed of sound 14. Lovers in Japan 15. Yellow 16. Death and all his friends 17. God put a smile upon my face 18. Trouble 19. Don't panic 20. Cemeteries of London 21. Politik 22. In my place 23. 42 24. Green eyes 25. X&Y 26. Here comes the sun (cover) Those are just the song I love the most ... I've probably forgot some... Rank them is just too hard... :\
  5. En al de rest uiteraard ! Merry x-mas :)
  6. Vrolijk kerstfeest beste mede-nederlandssprekenden :D x
  7. Merry Christmas!! :D Vrolijk kerstfeest ! enjoy your holidays ! :) x
  8. De tijd der afscheid is gekomen ... :( IK zal er een week niet zijn :bigcry: IK zal zelf op niets kunnen bieden ! Vrolijk Kerstfeest iedereen !!!:D Tot volgende week zaterdag !! Bye x Noémie
  9. I'm on a trip for a week ... I'll have no internet... :cry: So I wish you a coldplaying christmas !! :lol: Cyu at the end of the week ! :D Bye ! x
  10. Ja kheb er zin in !! Wel een week geen internet :bigcry: maar dat overleef ik wel ... Ik :heart: snowboarden !! En ik geniet zo van dat mooie uitzicht in de bergen ! :D Maar eerst nog 'k moet eerst nog m'n rapport krijgen:confused:
  11. maar nikki toch je staat niet naast ons... Je bent één van ons.... WIj coldplay freaks zijn één bende Geobsedeerde ...uuh ?...... Freaks ! :D EN maggy ... Kheb 'n akoestische,elektrische en folk gitaar:laugh3: Kspeel vooral op de folk... Wat eigenlijk hetzelfde is als akoustisch maar soms kan een akoustische met 'nylon' snaren zijn .. terwijl een folk met "ijzeren" is ... Ohja , wat maak ik het ook moeilijk.... :P
  12. WHAT ? You don't know who noel is ??? Argg :angry: He WAS a member of oasis
  13. my hero's :D except liam :s
  14. OOOOh ! Noel gallagher gonna make such a great solo - album !! :heart: He's one of my hero's ! :D
  15. daar moet je tijd voor maken ! :D Het is echt zò leuk ! Ik kan alle coldplay liedjes spelen ... en ik heb het X&Y boek 'vocal - guitar -bass' Er is wel één nadeel .... Je ouders worden er gek van al je non-stop speelt ! :D
  16. :wacky:
  17. Not a great qualtily... but it's Chris and johnny ...can't be bad !
  18. Noel is just "amazing" (and he hates that word ! ) I really want to hear his solo-stuff ! it will be great ! and I also like Russell Brand so... If they hang out :D ! Noel and the word : Amazing [ame=http://www.youtube.com/watch?v=vavA4NUKpy8]YouTube- Noel Gallagher on Jay-Z and stupid singers[/ame]
  19. I wasn't there !!! :'( This year I'll be ... Without coldplay :bigcry:
  20. What If - COLDPLAY ! :D
  21. nice ! Drummen zalig ! :D
  22. some songs... Pearl Jam
  23. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=SpZWGtniwmw]YouTube- MtV COLDPLAY interview 6/8[/ame] :D

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.