Everything posted by Acquiesce
-
Belgen op Coldplaying?
zeer goed ! :D Leuke kerstdag gehad vanessa ?
-
Dear Chris Martin
damn I was away for a week ... a week without coldplaying... and this tread... hahaha, you're all pervs ! :rolleyes:
-
Belgen op Coldplaying?
Ik ben terug thuis ! Nu kan ik eindelijk weer op coldplaying ! :) Hoe is het met jullie ?
-
** 2010 Top 50 Coldplay Song List - (closed) **
1. Fix you 2. Voilet hill 3. A rush of blood to the head 4. Viva la vida 5. The scientist 6. Life in technicolor ii 7. Talk 8. Lost ! 9. The hardest part 10. Shiver 11. Clocks 12. Strawberry swing 13. Speed of sound 14. Lovers in Japan 15. Yellow 16. Death and all his friends 17. God put a smile upon my face 18. Trouble 19. Don't panic 20. Cemeteries of London 21. Politik 22. In my place 23. 42 24. Green eyes 25. X&Y 26. Here comes the sun (cover) Those are just the song I love the most ... I've probably forgot some... Rank them is just too hard... :\
-
Belgen op Coldplaying?
En al de rest uiteraard ! Merry x-mas :)
-
Belgen op Coldplaying?
Vrolijk kerstfeest beste mede-nederlandssprekenden :D x
-
Coldplay.com Christmas message!
Merry Christmas!! :D Vrolijk kerstfeest ! enjoy your holidays ! :) x
-
Belgen op Coldplaying?
De tijd der afscheid is gekomen ... :( IK zal er een week niet zijn :bigcry: IK zal zelf op niets kunnen bieden ! Vrolijk Kerstfeest iedereen !!!:D Tot volgende week zaterdag !! Bye x Noémie
-
Merry Christmas !
I'm on a trip for a week ... I'll have no internet... :cry: So I wish you a coldplaying christmas !! :lol: Cyu at the end of the week ! :D Bye ! x
-
Belgen op Coldplaying?
Ja kheb er zin in !! Wel een week geen internet :bigcry: maar dat overleef ik wel ... Ik :heart: snowboarden !! En ik geniet zo van dat mooie uitzicht in de bergen ! :D Maar eerst nog 'k moet eerst nog m'n rapport krijgen:confused:
-
Belgen op Coldplaying?
maar nikki toch je staat niet naast ons... Je bent één van ons.... WIj coldplay freaks zijn één bende Geobsedeerde ...uuh ?...... Freaks ! :D EN maggy ... Kheb 'n akoestische,elektrische en folk gitaar:laugh3: Kspeel vooral op de folk... Wat eigenlijk hetzelfde is als akoustisch maar soms kan een akoustische met 'nylon' snaren zijn .. terwijl een folk met "ijzeren" is ... Ohja , wat maak ik het ook moeilijk.... :P
-
The Oasis 2.0 Thread
WHAT ? You don't know who noel is ??? Argg :angry: He WAS a member of oasis
-
The Oasis 2.0 Thread
my hero's :D except liam :s
-
The Oasis 2.0 Thread
OOOOh ! Noel gallagher gonna make such a great solo - album !! :heart: He's one of my hero's ! :D
-
Belgen op Coldplaying?
daar moet je tijd voor maken ! :D Het is echt zò leuk ! Ik kan alle coldplay liedjes spelen ... en ik heb het X&Y boek 'vocal - guitar -bass' Er is wel één nadeel .... Je ouders worden er gek van al je non-stop speelt ! :D
- Chris and Jonny
-
Chris and Jonny
Not a great qualtily... but it's Chris and johnny ...can't be bad !
-
The Oasis Thread
Noel is just "amazing" (and he hates that word ! ) I really want to hear his solo-stuff ! it will be great ! and I also like Russell Brand so... If they hang out :D ! Noel and the word : Amazing [ame=http://www.youtube.com/watch?v=vavA4NUKpy8]YouTube- Noel Gallagher on Jay-Z and stupid singers[/ame]
-
3-Jul-2009: Rock Werchter Festival, Belgium - Tickets, Meetups, Reviews/Previews
I wasn't there !!! :'( This year I'll be ... Without coldplay :bigcry:
-
I am currently listening to....
What If - COLDPLAY ! :D
-
Belgen op Coldplaying?
nice ! Drummen zalig ! :D
-
"For A Million Dollars, Would You __________?" Game
nooo ! sq
-
The 'Is It On Your iPod?' Game: ARTIST VERSION!
some songs... Pearl Jam
-
Yet another newbie saying sup y'all.
hello welcome ! :D
-
Dear Chris Martin
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=SpZWGtniwmw]YouTube- MtV COLDPLAY interview 6/8[/ame] :D