Everything posted by Acquiesce
-
What Time Is it and what are you doing ??
:P 16:44 eating chocolate ;)
-
"For A Million Dollars, Would You __________?" Game
yes would you never see snow again ?
-
Post pictures of the gorgeous Chris
me to ... It's not far from "here" :D
-
Belgen op Coldplaying?
hier posten of pm'en ... Het maakt me niet uit.... Als ik maar iets weet ! :D 't pakken is bijna gedaan... Kmag mijn gitaar meenemen, ! ::lol: gelukkig maar , ik zou het echt niet overleven ! Te bedenken dat ik nu al +/- 3 u per dag erop speel :P Btw Spelen jullie een muziek inst ?
-
Learn Assorted Languages With Assorted Coldplayers
but german sounds different ... But dutch is boring and hard to learn :P(some say ) ;)
-
What's the weather like today in your town?
finally its snow here :lol:.. why don't you like snow ?
-
Dear Chris Martin
great idea , you can go with 2 through that time machine ?:rolleyes: Keep on dreaming ! :P But i like it ! ;)
-
Which are your favorite sport?
i play baseball , i really like it ! :dozey:
-
What's the weather like today in your town?
Here snow to ... A lot only in one day .... !!
-
Dear Chris Martin
I allready am ! :D This tread is awesome ! :sneaky: at the first page you can also see posts of me so... This isn't new ... :p
-
Dear Chris Martin
héhé :D Not anymore ! I'm in a roflol mood ! :p
-
Belgen op Coldplaying?
oh nee dat was ik vergeten ... Willen jullie af en toe eens snapshots nemen van de prijzen en de dingen die ze verkopen ?? PLeaseeeee ? :) Er zal een lijst zijn van alles dat ze verkopen .... Als je die kan dowloaden ... Spaar 'm dan en stuur 'm me later door.... IK ga nu efjes valiezen maken :p cyu tonight ! X
-
Dear Chris Martin
uh ? translation plz ? :D
-
Awsomest Coldplay Guitar Solo of Life
the guitar solo in FIX you !! i :heart: it ! Such a power ! :D
-
Belgen op Coldplaying?
Nr flaine in Frankrijk gaan snowboarden ... Héél mss kan ik eens op de laptop ...als er geen betalend internet is... :p Maar de kans is klein ... Ochja , hoe ga ik het overleven... Ik heb m'n mp 3 ! :D En een beetje doorzetttingskracht ! :p
-
Belgen op Coldplaying?
Bij ZE zit ik wrs ook :smug: ... 'k ben ook nagal pervy op dat vlak :laugh3: Ja, hier sneeuwt het ook nog "vollenbak" er ligt al 10 cm denk ik en mss zelf meer ! Ik ga niet zoveel op het forum zitten vandaag... Mss wel vanavond ..en morgen ben ik weg voor 'n week...:cry: Maar ik blijf nog 1 dag "beschikbaar" :P
-
Dear Chris Martin
that doesn' t suprise me ! :D This tread is all perv ! I like it !:sneaky:
-
Dear Chris Martin
DEar Chrissy girls , i left this page yesterday with 7 pages now they're 16 ! :p Could somebody tell me the funny things that happend here ?
-
Belgen op Coldplaying?
hier is het ook aan het sneeuwen :D hoe is het in de dear Chris Martin tread ? :p pervy ? EN hoe is het met jullie mede-Belgen ?
-
Dear Chris Martin
hahaha ! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=jRrNSLYZObk]YouTube- Chris Martin loves to hump his chair:][/ame] You pervs ! :D
-
Dear Chris Martin
johnny , will and guy :dozey:
- Dear Chris Martin
-
Dear Chris Martin
And you think that's true ? He just has to read this tread and he wouldn't be anymore :D
- Dear Chris Martin
-
Dear Chris Martin
4 pages in 10 min .You're all crazy girls !! :lol: