Everything posted by Kroket
-
This or That?
Call of Duty Milk chocolate or dark chocolate?
- The ABC's of Coldplay
-
(game) The Next poster...
Yes, I loved maths in school TNP is drinking coffee now
- A-Z People Game!!!
- Country Game (Alphabet)
-
NEDERLAND thead
Voor de geinteresseerden, heb het ook in de live threads gepost: Hello! Want to let you know that I have 1 standing ticket for sale for the Ahoy show, 17 December 2011 in Rotterdam, Netherlands. Because of a family event thingy I won't be able to go :( (I was going to go by myself, so I only have the one ticket) Please let me know if you're interested!
-
[17-Dec-2011] Coldplay @ Ahoy, Rotterdam, Netherlands
Hello! Want to let you know that I have 1 standing ticket for sale for the Ahoy show, 17 December 2011 in Rotterdam, Netherlands. Because of a family event thingy I won't be able to go :( (I was going to go by myself, so I only have the one ticket) Please let me know if you're interested!
-
2011 Ticket Exchange **Updated List in First Post** (EXCHANGE OR FACE VALUE OFFERS ONLY)
Hello! Want to let you know that I have 1 standing ticket for sale for the Ahoy show, 17 December 2011 in Rotterdam, Netherlands. Because of a family event thingy I won't be able to go :( (I was going to go by myself, so I only have the one ticket) Please let me know if you're interested!
-
Belgen op Coldplaying?
Yes, Snow Patrol komt naar de Lotto Arena! Morgen proberen tickets te bemachtigen :)
-
Belgen op Coldplaying?
No problem! Jammer voor je, maar ze zullen nog wel een keer terugkomen he :) Jaja, er zullen wel kandidaten genoeg zijn.
-
Belgen op Coldplaying?
Ja, ik ga het verkopen. De dag nadien ga ik toch naar Antwerpen, dus vind het niet zo erg. Ik wacht nu effe op mijn ticket van Antwerpen dat hopelijk 1 van de dagen moet toekomen via de post. Het ticket van Ahoy heb ik onmiddellijk in mijn mail ontvangen, het is een pdf document. Mijn naam staat er wel op, maar geen adres ofzo. Dus als je het wilt, kan ik het gewoon doormailen van zodra ik het geld heb (59euro + 9 euro service kosten). Het is 1 ticket staanplaats trouwens. Ik zal je een pm sturen van zodra ik mijn Antwerpen tickets heb, en dan kan je beslissen of je het wilt. Is dat goed voor jou?
-
Belgen op Coldplaying?
Ik lees vooral het CP live gedeelte. Soms het gewone CP als ik niet weet wat doen, om mij bezig te houden. Paradise vind ik nog steeds niet geweldig. Vinden jullie Up In Flames goed? Dat vind ik precies het minste van het album. Heb trouwens ook besloten om naar het feest van mijn moeke te gaan. Van zodra ik mijn Sportpaleis ticket heb, ga ik dat van Ahoy (proberen te) verkopen.
-
NEDERLAND thead
heb het effe moeten zoeken, via google translate is het "incense". Vond het maar een raar woord, daarom effe ingetypt bij google images en ja hoor, ik krijg foto's van wierook :) Lang leve google :D
-
Belgen op Coldplaying?
Kut, ik ga waarschijnlijk niet naar de Ahoy show kunnen de 17e december :( Familiefeest voor ons moeke die 90 jaar wordt. Als ik niet ga, gaat dat menske dat onthouden en heel erg vinden. Wat moet ik doen... Het zou nu geen drama zijn, omdat ik natuurlijk het Sportpaleis nog heb (tickets mogen toch wel eens stilletjes aan gaan toekomen zenne!) Hoe laat zijn jullie trouwens van plan om ongeveer daar te zijn? Ja sorry, ben al een beetje enthousiast aant worden :p
-
Belgen op Coldplaying?
En hoe was Elbow? Heb gezien op Facebook dat ge goei foto's hebt! :D
-
Belgen op Coldplaying?
I studied business management as well, but in a local college :D Used to work in Brussels, but quite coz it was a bit too far from home.
-
This thread has the word CAKEHMICH in it, GET OVER IT !!
having fun? :p
-
Have you ever...?
Yes Have you ever been away from home for more than a month?
- A-Z of World Cities
- A-Z People Game!!!
- Count to a million!
- COUNT UP TO 1000!!!
-
Show Me A Coldplayers' Shirt - NEW ITEMS AVAILABLE
wow, there's so much! :D I don't know what to pick!
-
Coldplay's Twitter
Oh well done! Those pumpkins look awesome :D
-
Member of the Month!!
Congratulations to the both of you!! :)