Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

What are you thinking right now?

Featured Replies

• Replies 84.1k
  • Views 3.2m
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Definitie van vrienden =... ? ? ?

Geen definitie, in de keiharde wereld sta je er helaas alleen voor.

En anders; Ze kennen je door en door, je vertrouwt ze te erg, je vrienden zijn te tellen op 1 hand. Als je ze iets verteld vertellen ze het echt aan niemand door. Ze vertellen jou ook alles,

Eigenlijk wat is een vriend ja..

Je hebt helemaal gelijk.... maja.. op school heb ik dat heel erg en zit een beetje met metzelf in de knoop.. maar je hebt gelijk..wow!

MY HAND IS COLD !!

Then remove it from the fridge immediately!!:P

Je hebt helemaal gelijk.... maja.. op school heb ik dat heel erg en zit een beetje met metzelf in de knoop.. maar je hebt gelijk..wow!

Ben je op school alleen ? Dat is echt klote. Raar woord misschien maar helaas geen ander woord ervoor.

Hoe oud ben je ? Ik ben nog maar 15 hoor, soms klinkt ik echt heel erg oubollig, maar ik zit ook wel eens met mezelf in de knoop, ik stop het dan in teksten en in muziek en dan voel ik me beter, of ik praat er met iemand over in het buitenland bv; Cold_mike :)

It works !!

I thought so!! I must be some kind of genius!!:smug::P

Ben je op school alleen ? Dat is echt klote. Raar woord misschien maar helaas geen ander woord ervoor.

Hoe oud ben je ? Ik ben nog maar 15 hoor, soms klinkt ik echt heel erg oubollig, maar ik zit ook wel eens met mezelf in de knoop, ik stop het dan in teksten en in muziek en dan voel ik me beter, of ik praat er met iemand over in het buitenland bv; Cold_mike :)

Ik ben ook nog maar 15 en ik kan vet oubollig klinken dus je bent niet de enige, nou ja alleen.. ja beetje wel maar ik mag de mensen daar niet enzo dus.. ja ik ook met allerlei mensen van het buitenland, is dat niet zielig?

I thought so!! I must be some kind of genius!!:smug::P

Genious ? Or Genius :p

But i get you and you are :p

Ik ben ook nog maar 15 en ik kan vet oubollig klinken dus je bent niet de enige' date=' nou ja alleen.. ja beetje wel maar ik mag de mensen daar niet enzo dus.. ja ik ook met allerlei mensen van het buitenland, is dat niet zielig?[/quote']

Ja dat is vervelend als je daar niemand mag, ik snap je wel hoor !

Nou dat maakt niet uit vind ik, ik bedoel ik ken ook allerlei mensen uit het buitenland, en daar praat ik echt veel mee en ik vind het soms leuker om in het Engels met hen te praten dan met m'n eigen kennissen hier uit Nederland.

Als je msn hebt kun je me toevoegen als je wilt ; [email protected]

Tiramisu is good for you.

One last change to get myself together..

Stupid sky... be blue just for a moment!

hahaha.

Glühwein nur für mich.

he has a reason to do that..

gah fuck this.. I ruin everything..

holy mother of god.

this song = perfection