Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)


Ronald Vreeswijk

Recommended Posts

Venetië, Sienna, San Gimanio, Pisa, Firenze, lokale wijnboer (ok dit is wel leuk :drunk:) en nog wat kleine dorpjes rond Venetië en Firenze[/color]

 

Rome lijkt me geweldig maar dit klinkt ook onwijs leuk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Good evening. To celebrate this year's Record Store Day in the UK and US on Saturday, 19 April, the band is releasing a limited 7-inch vinyl edition of the new song Midnight, from the upcoming Ghost Stories album. The one-sided vinyl will feature an original etching on its reverse by Mila Fürstová, who has also created the new album's artwork.

 

The 7-inch will also be available from independent record shops in Canada, France, Italy, Spain, Belgium, Luxembourg, Netherlands, Denmark, Norway, Sweden, Finland, Germany, Switzerland and Austria. To give fans worldwide a chance to buy the 7-inch, a limited quantity will be sold via Coldplay.com at a later date.

 

Iemand een idee waar je die LP zou kunnen kopen/bestellen in België of in Nederland?

Link to comment
Share on other sites

10 favoriete 2 Meter Sessies van presentator Jan Douwe Kroeske

 

Coldplay in 2000

“Op dat moment was Coldplay voor het eerst buiten Engeland gaan toeren en wij waren het allereerste podium waar ze gingen spelen. Alleen de eerste single Shiver was uit, alhoewel we natuurlijk wat meer promotiemateriaal hadden gekregen, en hun eerste album moest nog verschijnen. De band had een soort jongensachtig enthousiasme. Het was natuurlijk te gek voor hen dat ze ineens mochten gaan reizen met hun muziek. Na afloop van de opnames gingen ze Amsterdam in en wij gaven hen een camera mee om hun avonturen op te nemen. Daar kwam heel leuk materiaal uit dat we vast ooit nog wel een keer uit gaan brengen.”

 

[video=youtube_www;yP60TxIB29o]www.youtube.com/watch?v=yP60TxIB29o

Link to comment
Share on other sites

Na afloop van de opnames gingen ze Amsterdam in en wij gaven hen een camera mee om hun avonturen op te nemen. Daar kwam heel leuk materiaal uit dat we vast ooit nog wel een keer uit gaan brengen.

 

:wacky:

Link to comment
Share on other sites

Leuk! Gauw uitbrengen dat materiaal.

 

Yes, heb kaarten voor de Stones in Düsseldorf gescoord. Lekker duur, dus ik moet helaas mijn Pinkpopkaarten (maandag) weer verkopen... Arcade Fire zie ik vast nog wel een keer.

Ga ik toch nog die ouwe knakkers zien. Ben heel benieuwd.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

ONGELOFELIJK! Deze ochtend mijn wekker gezet om proberen tickets te bestellen voor Keulen met de gedachten dat dit onmogelijk zou zijn. Een kwartier later had ik twee tickets! Ik kan het nog niet geloven! Ben ongelofelijk blij dat ik ze volgende week vrijdag weer kan zien! Nog Nederlandstaligen die volgende week gaan?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...