Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)


Ronald Vreeswijk

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

^Hé ik heb jou gehoord volgens mij, gisteren rond 16.30? Gefeliciteerd!

 

Ben ook als een malle aan het proberen. Ik wil helemaal niet op de radio. Heb een keer eerder mezelf belachelijk gemaakt, op 3fm. Maar je moet er wat voor over hebben...

Link to comment
Share on other sites

Dank jullie wel!

Ja ik was het gister inderdaad rond 16:30. Gelukkig. Nu hoef in niet meer elke avond gespannen voor de radio te zitten.

Ik heb niet veel gezegd volgens mij toen ik in de uitzending was. Best suf. Maar er werd verder ook niets gevraagd.

 

Maar ik heb drie tips:

1 Zorg dat je het telefoonnummer al hebt voorgeprogrammeerd in je telefoon. Zodat je alleen nog op 1 knop hoeft te drukken als je Coldplay hoort.

2. luister via de ether en niet via internet radio, want dan ben je denk ik zowiezo te te laat. (of check iig welke voor of achter loopt)

3 Wacht niet totdat ze het menu gaan opnoemen maar toets gelijk 1 in.

 

Ik weet niet of het iets uitmaakt, maar dat heb ik iig gedaan.

 

Veel succes!

Als ik niet win hoop ik dat een van jullie wint :)

Link to comment
Share on other sites

^Haha

Was gewoon een ongemakkelijk gesprek. Moest tien minuten aan de lijn blijven voor ik aan de beurt was en was inmiddels ontzettend zenuwachtig. Hij stelde een paar onverwachte vragen en ik begreep er een verkeerd, dus toen zei ik iets stoms. Maar ik won wel tickets voor The Kooks, waar ik uiteindelijk niet heen kon. Wat een leven...

 

Nee het was een heel kort gesprek Corali. Gaf mij wel meer moed.

 

Het is weer 16.00 geweest, telefoons in de aanslag!

Link to comment
Share on other sites

Nope

Hoop dat ik morgen in de les mn laptop erbij mag houden, maar ik vrees het ergste met die internetsnelheid van mn school

Hier gaat mijn mama proberen tickets te kopen. Ik heb net woord voor woord opgeschreven wat ze moet doen, dit komt niet goed!

Link to comment
Share on other sites

Hier gaat mijn mama proberen tickets te kopen. Ik heb net woord voor woord opgeschreven wat ze moet doen, dit komt niet goed!

 

Ook erbij gezegd dat het lang kan duren? Mijn vader probeerde ooit voor mij kaarten te kopen, ook voor Coldplay. Hij kwam toen in de wachtrij en is na 5 minuten al gestopt omdat hij dacht dat hij niet op de goede site kwam.

Link to comment
Share on other sites

Hebben jullie nog een kaartje kunnen bemachtigen vandaag?

Blijkbaar komen er nog af en toe kaatjes vrij op de gigs&tours site.

 

Ik hoorde net op de radio dat iemand anders heeft gewonnen :'( Ben nu mijn verdriet aan het wegdrinken met de wijn die eigenlijk bedoeld was om de overwinning te vieren, haha.

 

Maar goed. Ik heb ze pas nog in Keulen gezien dus ik heb mijn part ook al gehad :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hi allemaal!

 

Het festivalseizoen is van start!! :dance: Ik houd een grote verkoop om allerlei concerten en festivals te kunnen bekostigen. Is er iemand van jullie die graag de Pop-Up Edition van MX zou willen hebben? De cd, lp en het hele boek in het algemeen hebben nog een top kwaliteit, alleen is de kartonnen buitenkant aan de zijkanten beschadigd. Als iemand het van mij zou willen overnemen, stuur me een PM (: Ook voor foto's kun je me een berichtje sturen. :)

 

X

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 7 months later...

Hoi allemaal!

 

Ik ben een tweedejaars studente Nederlands van Polen. Ik ben op zoek naar een persoon met wie ga ik 'een interview' voor mijn les maken. Het zal niet zo lang en ingewikkeld zijn - iets over jouw hobby, muziek, Coldplay of zoiets. We kunnen dat door Skype maken. :)

De deadline is de 13 april.

Ik kan je iets lekkers van Polen sturen! :D

 

help meee :confused:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...