Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)


Ronald Vreeswijk

Recommended Posts

ONGELOFELIJK! Deze ochtend mijn wekker gezet om proberen tickets te bestellen voor Keulen met de gedachten dat dit onmogelijk zou zijn. Een kwartier later had ik twee tickets! Ik kan het nog niet geloven! Ben ongelofelijk blij dat ik ze volgende week vrijdag weer kan zien! Nog Nederlandstaligen die volgende week gaan?

 

Dat is heel erg 'lucky'! Veel plezier.

ik weet het altijd weer geweldig te plannen. Ga naar New York over een paar dagen. Keulen was dus al geen optie. En 5 mei New York helaas ook niet, dan ben ik alweer terug in NL.. Maar that's me.. heb ik eerder gehad toen ik naar Engeland ging, ik ga altijd net voor of net na een concert... :\

Hoop dat ze naar NL komen.. Hun laatste kleine concert, dat was toch in Paradiso?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ONGELOFELIJK! Deze ochtend mijn wekker gezet om proberen tickets te bestellen voor Keulen met de gedachten dat dit onmogelijk zou zijn. Een kwartier later had ik twee tickets! Ik kan het nog niet geloven! Ben ongelofelijk blij dat ik ze volgende week vrijdag weer kan zien! Nog Nederlandstaligen die volgende week gaan?

 

Ik ga ook (:

Link to comment
Share on other sites

In de categorie "OH MIJN FUCKING GOD IS DIT SERIEUS GEWOON ECHT AAN HET GEBEUREN?!"

 

Coldplay over 5 dagen :dazzled:

 

Is nu toch al anderhalve dag geleden dat Tash kaarten heeft weten te fixen, maar maannnnnnnn. Ik ben er nog steeds ondersteboven van :wacko:

 

Ik kan het ook niet geloven! Zou leuk zijn om Nederlanders daar tegen te komen! Wij gaan met de trein naar keulen vrijdagochtend vanuit Breda.

Link to comment
Share on other sites

Coldplay concert in Baden Baden op 3FM

 

23 april 2014

Coldplay heeft maling aan Koningsdag en treedt zaterdag op in Baden-Baden.

3FM zendt dat concert diezelfde avond nog uit!

w718.8f717_1a77631c0d3eaf11f463a37ee2f6f8b7.jpg

 

Zit je zaterdagavond moegestreden thuis op de bank, na een drukke Koningsdag, dan kan je jezelf weer oppeppen met een concert van Coldplay. Naast de zes aangekondigde concerten geeft de band een exclusieve show in Baden-Baden, Duitsland. 3FM neemt het optreden zaterdagmiddag 26 april op en zendt het 's avonds tussen 21:00 en 22:00 uur uit.

 

Coldplay concert op Koningsdag op 3FM

Die lange Koningsnacht en dag achter de rug, kan je dus mooi afsluiten met een geweldig concert. Het optreden is alleen te horen, dus wil je wat visuele begeleiding voor het optreden, om zo toch nog van Chris Martin en de band te kunnen genieten, dan kan je hieronder kijken naar een paar vette foto's die 3FM door de jaren heen van hen heeft gemaakt:

 

Chris Martin in Ahoy (2011) door Bullet-Ray.

w718.8f717.jpg

 

Coldplay op het Malieveld (2012) door Ben Houdijk.

w718.8f717.jpg

 

Het Gelredome concert (2005)

w718.8f717.jpg

 

Bron

Link to comment
Share on other sites

Ik kan het nog steeds niet geloven! Vanmiddag zag ik dat nog wat mensen tickets hadden kunnen krijgen. Dus ik dacht, sh*t ben ik te laat. Alsnog geprobeerd en de hele tijd F5 geduwd en ineens stond het er ''Jetz bestellen!'' Ik werd gek! 2 tickets voor Keulen morgen! Kan niet wachten! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hoe was Keulen? :)

Weet er hier iemand hoe je Ghost Stories kan luisteren? De link op coldplay.com lijkt niet te werken bij mij..

 

edit: Heb een link gekregen naar het filmpje dus het luisteren kan beginnen :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik hing net ook al twee keer aan de lijn...

erg frustrerend inderdaad. Sowieso wel stom dat ze de winnaar pas vrijdag om 21:00 aankondigen, mocht je dan niet winnen heb je pech omdat het dan al uitverkocht is.

Link to comment
Share on other sites

Het is inderdaad niet handig dat ze het pas na de kaartverkoop bekend maken :( Maar mocht je geen kaartjes kunnen krijgen, of geen geld hebben, dan is het toch wel leuk om nog een extra kans te maken.

 

Wil je kans maken kan je trouwens het best via een gewone radio luisteren en niet via internet radio. Ik kwam er net achter dat internet radio en ook de radio via mijn tv abonnement iets van 15 seconden achter lopen op de radio via mijn ipod...

Link to comment
Share on other sites

Pffff.

Ik belde net naar Q-music toen magic langs kwam en toen was ik door! Iemand zei dat moest ik aan de lijn blijven hangen. En toen het nummer voorbij was dacht ik dat ik de man van de radio aan de lijn had, en hij vroeg met wie spreek ik. Dus ik zeg mijn naam, maar toen was er blijkbaar iemand anders bij hem aan de lijn. Heel vaag. Ik hoorde het namelijk wel door mijn telefoon..

Helaas. Maar dit geeft wel hoop :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...