Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

all you dirty little scandinavian people :P


pharynx

Recommended Posts

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

ohh, snygg. :stunned: vår nationaldag är i december och det är alltid på veckosluten eller jag är sjuk så de fria dagen menar ingen ting till mig :( :P

 

men -- det säger att solen ska skiner här också i morgon och det ska vara +18 grader! :o den varmaste dag i år. hur varm är det i norge? :stunned:

Link to comment
Share on other sites

haha! :lol: we do have some words based on swedish. for example, dyr, dyrt, dyra = tyyris .. there are some tiny similarities. :P but yeah, we just aren't part of the same language family. :disappointed:

 

men jag måste säga att jag tycker mycket om svenska och norska :heart:

Link to comment
Share on other sites

Finnish kicks ass. ;) But seriously, it must sound quite damn weird to non-finnish folk. :D I've never been too fond of Swedish,

although it's probably because of our hard-ass teacher.

 

Moi vaan Lotta, mun nimi on Simo. Toivottavasti Annikakin liittyis tähän äärisyvälliseen keskusteluun. :)

Link to comment
Share on other sites

haha yeah .. plus jag tänker att svenska är inte de mesta älskat ( i know you can't say it like this but the most loved is what i'm aiming at :P ) språket här.. or svenska folk. :rolleyes: haha i remember aleksander, you telling, that you guys have those swedish, norwegian and finnish or such jokes like we do. and the swedish one is always the stupid one out.. kinda sad. :( ..... :lol:

 

simo! loishtavaa. :D oot varmaan saanu kuulla " sä et oo yhtään simon näkönen "-fraasia kerta toisensa jälkeen? :stunned:

Link to comment
Share on other sites

We can sure mock them as much as we want, they'll still whoop our asses in hockey. :D

 

Joo - liikaa. LIIKAA! AAARRRGH!! :stunned: Kiroan sen mainoskampanjan suunnittelijat kiirastuleen. :confused:

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...