June 5, 200521 yr Author hahah hej Bace.. vad är din namnet? :P jag är bra, det e sommerlovet nu! :cool: hur går det till dej?
June 8, 200521 yr Hejhej. Jag är svensk! Jag skriva på svensk! jag är bättre men jag skämta! :P Exotiskt va? ;) Sommarlov i Sverige om två dagar. Snyft!
June 8, 200521 yr Author du är svensk! snygg! haa förlåt för min dålig svensk igen. är det du in dina avatar? du ser jättesöt ut :cool: ohh, jag är lotta, välkommen.
June 9, 200521 yr Holy guacamole, i dont understand a single word but welcome sharry :P btw, how the heck did i end up in this thread? :stunned:
June 11, 200521 yr Author hej då ren säger jag med! :lol: och ja, det VAr jag på bilden ja ;) Men inte nu! boo! jag tyckte om det där bilden. :cool: hur går det i sverige i dagen? hahaha ren! :lol: hur är allt i Peru? :wink3:
June 12, 200521 yr hahaha ren! hur är allt i Peru? Allur góður , takk :D Kuinka aari te hunaja? :kiss:
June 18, 200521 yr och jag kan byta tillbaka om du gillade den då! ;) Allt i Finlands namn! :lol: *thumbsup* :wink3:
June 18, 200521 yr Author haha jag vet inte hur går det i Finland just nu eftersom jag är i England. men jag tycker det jättebra här. :cool: :P svenska folket ser alltid so bra ut :dozey: it's unfair :P
June 18, 200521 yr Author hahaha ren! hur är allt i Peru? Allur góður , takk :D Kuinka aari te hunaja? :kiss: hahahaha! hunaja :heart: kuinka siisti on ren? :cool: ( vastaus: erittäin :wink3: )
June 18, 200521 yr svenska folket ser alltid so bra ut :dozey: it's unfair :P Nej det är inte sant. Jag känner en snubbe som ser för jävlig ut faktiskt. :P
June 19, 200521 yr hahahaha! hunaja kuinka siisti on ren? ( vastaus: erittäin ) :blush: Lottita!! Mieluinen taaksepäin :kiss:
June 21, 200521 yr bah :lol: :P ohh btw' date=' vad är din namnet, carrot cake master?[/quote'] Christina. Trevligt att träffas. :cool:
June 22, 200521 yr Author hahahaha! hunaja kuinka siisti on ren? ( vastaus: erittäin ) :blush: Lottita!! Mieluinen taaksepäin :kiss: :lol: ohh rawr. :wink3:
June 22, 200521 yr Author bah :lol: :P ohh btw' date=' vad är din namnet, carrot cake master?[/quote'] Christina. Trevligt att träffas. :cool: det är! uhm, a random question but säger man " grattis PÅ födelsedagen " när man födelsedagen har, i svenska?
June 25, 200521 yr Grattis PÅ födelsedagen är riktig tror jag ja. Jag har lärt mig lite svenska på det senaste. :kiss: