Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Finnish Fans

Featured Replies

so nyt on tää oma topicci meille :D niin että kaikki suomalaiset tänne vaan ;)

• Replies 868
  • Views 71.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja varmaan conanin jälkeenkin... ;) mut tää mun kone sekoilee kyllä taas pahemman kerran.. heittelee mua koko ajan täältä ja mesestä pihalle :(

Hei, suomalaisia!!! hyvä juttu että meiltäki sentään löytyy coldplay-ihmisiä :) :cool:

• Author

jei ;D todellakin on nykyään se unklubi-paska niin kamalaa..

mä lopetin esim radion kuuntelun jo jokin aika sitten kun sieltä tuli lähinnä vain Rasmusta tai Uniklubia :angry: saa sitä suomalaistakin musiikkia soittaa mutta jotain rajaa...ei se Sail Away nyt niiiiiiin hyvä biisi oo :dozey:

tässä maassa pitäs käynnistää jonkinlainen coldplay-kampanja :idea2:

No en mäkään pahemmin radioo kuuntele.. enkä suomalaisista bändeistä välitä. onneks sain joululahjaks iPodin niin voi ihan ite valita parhaat biisit :D

Joo mä kannatan Coldplay-kampanjaa :)

Huomenta..

I think so too.....I don't know what it means.but you visited us germans and spoke german so I have to speak finnish now! :D

päässä alkaa pikkuhiljaa huipata kun oon istunu tietokoneen edessä koko päivän :dizzy2:

hyvä syy olla menemättä ulos kun on niin kyyylmääää ;)

tosin ei lupaa hyvää huomisen luennoille :dozey:

Muuten, utelias kun olen, mitä muuta kuuntelette kuin Coldplayta (ja Travisia :cool: )?

silmät tosiaan menee ihan sykkyrälle kun tuijottaa näyttöä... :P

onko oulussa kovinkin kylmää?

en mä paljon muuta kuuntele kun coldplayta... joskus satunnaisesti jotain muutakin, mutta en mä minkään muun bändin fani varsinaisesti ole...

• Author

Oasis, Radiohead, Franz Ferdinand, The Crash, Manic Street Preachers, Queen, The Strokes, The Thrills, Embrace.. uuta kuuntelen joka päivä.. mitä nyt jtain niin Tykkään Richard Ashcroftin uudesta sinkusta tosi paljon ja Vervestä tykkään kanssa.

Mä oon kai yellowish tähän sulle joskus vastannutkin, mut mun musiikkimaku on tollasta aika samoilla linjoilla olevaa kun sun..

Elikkäs Coldplay ykkösenä :dozey: , sit on Oasis, Radiohead, U2, The Soundtrack Of Our Lives, Franz Ferdinand, Robbie Williams, The Crash, Kent, uusimpana Mew mistä kerroinkin jo että meen kai sinne keikalle :D..

Suomenkielisistä iskee lähinnä Egotrippi eikä muut..

Queen soi meillä kotona paljon jo kun oli pieni ja oon kyllä aina tykänny siitä. Manicsit on kans jees, mun veli on kova fani ja sen kautta on tullut niiden tuotanto tutuks..

• Author

Egotrippi mullakin ja Ultra Bra suomeksi lauletuista..

Ai niin , mä ihan unohdin Ultra Bran!! Ei noita vanhoja tahdp enää muistaa :D:D

Mun musiikkimaku on kyllä tosi paljon muodostunu mun isosiskon ja isoveljen kautta.. tosin Coldplayn "keksin" ihan ite :D

• Author

no mulla taas ei oo yhtään samanlainen musamaku kun mun siskolla tai veljellä. Sisko kuuntelee tanssimusaa ja veli räppiä. Mun kaveri tutustutti mut Coldplayhin ja Travisiin joskus 5 vuotta sitten ja siitä lähtien oon kuunnellut brittirockia ja elämä on ollut tosi musiikkikeskeistä... kiitti vaan kamulleni :)

Njoo, no mäkin oon vähän omillani meidän perheessä tällä hetkellä kun sisko asuu toistaseks Australiassa ja veli on siirtyny vähän raskaampaan musaan..

Brittirock on kyllä vienyt munkin sydämen :) pitäis vaan tutustua siihen vieläkin laajemmin. Musta tuntuu et suomessa ei todellakaan arvosteta brittirockia tarpeeks! En nimittäin kyllä tunne montakaan ihmistä joilla olis samanlainen musiikkimaku kuin mulla. Tai sit mä vaan tunnen vääriä ihmisiä :P noeivaan..

• Author

en mäkään.. paitsi sen mun kamun josta mainitsin :) se on harmillista. Toivittavasti Coldplay ja Travis tulisi Sumessakin käymään.. olen kyllä vakavasti harkinnut isona muuttavani Britteihin :)

onko oulussa kovinkin kylmää?

ihan riittävästi, tosin tänään vain noin -20 :dozey:

Mun musiikkimaku on kovasti samoilla linjoilla teidän kanssa, Coldplay on ehdoton suosikki, lisäks Travis, Keane, Franz Ferdinand ym. brittirock, jota tosiaan Suomessa aliarvioidaan ankarasti :angry: Niin ja 60-luvun musiikkia kuuntelen myös, erityisesti Kinksiä :cool: (brittejä, kuinkas muuten :P ), suomalaisista Poets of the Fall on hyvä ja Stellan musiikkiin oon aatellu tutustua

Täytyy myöntää, että en tunne nykymusiikkia hirveän hyvin, kun oon seurannu sitä tarkemmin taas vasta viime syksystä, sitä ennen meni monta vuotta kun vain kuuntelin radiota satunnaisesti (nyt nolottaa :blush: )

Onneks "löysin" sitten Coldplayn ja nyt ei oikein osaa kuvitella elämää ilman tätä bändiä :o :smug:

Milloin muuten Travis on ollut Suomessa, festareilla ilmeisesti?

• Author

Provinssissa 2000.. nyyh en sillon ollut vielä tietoinen koko bändistä. Suomessa kun todellakin tämä musiikkikultturi ja sen tuntemus on niin vähäinen..