Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mä lopetin esim radion kuuntelun jo jokin aika sitten kun sieltä tuli lähinnä vain Rasmusta tai Uniklubia :angry: saa sitä suomalaistakin musiikkia soittaa mutta jotain rajaa...ei se Sail Away nyt niiiiiiin hyvä biisi oo :dozey:

 

tässä maassa pitäs käynnistää jonkinlainen coldplay-kampanja :idea2:

Link to comment
Share on other sites

päässä alkaa pikkuhiljaa huipata kun oon istunu tietokoneen edessä koko päivän :dizzy2:

hyvä syy olla menemättä ulos kun on niin kyyylmääää ;)

tosin ei lupaa hyvää huomisen luennoille :dozey:

 

Muuten, utelias kun olen, mitä muuta kuuntelette kuin Coldplayta (ja Travisia :cool: )?

Link to comment
Share on other sites

silmät tosiaan menee ihan sykkyrälle kun tuijottaa näyttöä... :P

 

onko oulussa kovinkin kylmää?

 

en mä paljon muuta kuuntele kun coldplayta... joskus satunnaisesti jotain muutakin, mutta en mä minkään muun bändin fani varsinaisesti ole...

Link to comment
Share on other sites

Mä oon kai yellowish tähän sulle joskus vastannutkin, mut mun musiikkimaku on tollasta aika samoilla linjoilla olevaa kun sun..

Elikkäs Coldplay ykkösenä :dozey: , sit on Oasis, Radiohead, U2, The Soundtrack Of Our Lives, Franz Ferdinand, Robbie Williams, The Crash, Kent, uusimpana Mew mistä kerroinkin jo että meen kai sinne keikalle :D..

Suomenkielisistä iskee lähinnä Egotrippi eikä muut..

Queen soi meillä kotona paljon jo kun oli pieni ja oon kyllä aina tykänny siitä. Manicsit on kans jees, mun veli on kova fani ja sen kautta on tullut niiden tuotanto tutuks..

Link to comment
Share on other sites

no mulla taas ei oo yhtään samanlainen musamaku kun mun siskolla tai veljellä. Sisko kuuntelee tanssimusaa ja veli räppiä. Mun kaveri tutustutti mut Coldplayhin ja Travisiin joskus 5 vuotta sitten ja siitä lähtien oon kuunnellut brittirockia ja elämä on ollut tosi musiikkikeskeistä... kiitti vaan kamulleni :)

Link to comment
Share on other sites

Njoo, no mäkin oon vähän omillani meidän perheessä tällä hetkellä kun sisko asuu toistaseks Australiassa ja veli on siirtyny vähän raskaampaan musaan..

Brittirock on kyllä vienyt munkin sydämen :) pitäis vaan tutustua siihen vieläkin laajemmin. Musta tuntuu et suomessa ei todellakaan arvosteta brittirockia tarpeeks! En nimittäin kyllä tunne montakaan ihmistä joilla olis samanlainen musiikkimaku kuin mulla. Tai sit mä vaan tunnen vääriä ihmisiä :P noeivaan..

Link to comment
Share on other sites

onko oulussa kovinkin kylmää?

 

ihan riittävästi, tosin tänään vain noin -20 :dozey:

 

Mun musiikkimaku on kovasti samoilla linjoilla teidän kanssa, Coldplay on ehdoton suosikki, lisäks Travis, Keane, Franz Ferdinand ym. brittirock, jota tosiaan Suomessa aliarvioidaan ankarasti :angry: Niin ja 60-luvun musiikkia kuuntelen myös, erityisesti Kinksiä :cool: (brittejä, kuinkas muuten :P ), suomalaisista Poets of the Fall on hyvä ja Stellan musiikkiin oon aatellu tutustua

 

Täytyy myöntää, että en tunne nykymusiikkia hirveän hyvin, kun oon seurannu sitä tarkemmin taas vasta viime syksystä, sitä ennen meni monta vuotta kun vain kuuntelin radiota satunnaisesti (nyt nolottaa :blush: )

 

Onneks "löysin" sitten Coldplayn ja nyt ei oikein osaa kuvitella elämää ilman tätä bändiä :o :smug:

 

Milloin muuten Travis on ollut Suomessa, festareilla ilmeisesti?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...