Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lost kyllä vaikutti tosi mielenkiintoselta, tää mun tietokone on vaan niin surkea että täytyy kattoa tv:stä ihan perinteiseen malliin :/

 

älkää tosiaan paljastako mitään :stunned:

 

niin ja jos joku selvittää mitä noi blingit on niin kertokaa mullekin :P

Link to comment
Share on other sites

terseeeeeeeeeeeeeeeeee!

Kyllä nyt näyttää siltä että Coldplayn on pakko tulla Suomeen kun näitä fanejakin on jo tällänen määrä :lol:

 

Kuuntelen hmmmhmmm The Beatlesia (kaikkihan sitä kuuntelee), Kentiä, Radioheadia, Kashmiria, Mewta, Sigur Rósia, Ben Folds Fivea, U2:ta, Pink Floydia, Jamiroquaita, Fiona Applea, Badly Drawn Boyta, The Curea, The Soundsia, Moneybrotheria, Liekkiä, Ultra Bra:ta, Emma Salokoskea, Ville Leinosta ja Valumoa, Norah Jonesia, The Cardigansia, Cranberriessejä, RHCP:tä, Arctic Monkeysin löysin tänään, Bob Marley, Egotrippi, Joss Stonea, Led Zeppeliniä, The White Stripeseja, neil youngia, the smithsiä, Queenia, pekka strengia, SMG:tä, Keanea, Phoenixia, Airia, toisinaan Beckia, Musea, Oasista, Lou Reedia... hitto mä kyllä kuuntelen vaikka mitä, siks tää listaaminen on vähän hankalaa kun ei muista kaikkia. :D

Link to comment
Share on other sites

terseeeeeeeeeeeeeeeeee!

Kyllä nyt näyttää siltä että Coldplayn on pakko tulla Suomeen kun näitä fanejakin on jo tällänen määrä :lol:

 

Kuuntelen hmmmhmmm The Beatlesia (kaikkihan sitä kuuntelee), Kentiä, Radioheadia, Kashmiria, Mewta, Sigur Rósia, Ben Folds Fivea, U2:ta, Pink Floydia, Jamiroquaita, Fiona Applea, Badly Drawn Boyta, The Curea, The Soundsia, Moneybrotheria, Liekkiä, Ultra Bra:ta, Emma Salokoskea, Ville Leinosta ja Valumoa, Norah Jonesia, The Cardigansia, Cranberriessejä, RHCP:tä, Arctic Monkeysin löysin tänään, Bob Marley, Egotrippi, Joss Stonea, Led Zeppeliniä, The White Stripeseja, neil youngia, the smithsiä, Queenia, pekka strengia, SMG:tä, Keanea, Phoenixia, Airia, toisinaan Beckia, Musea, Oasista, Lou Reedia... hitto mä kyllä kuuntelen vaikka mitä, siks tää listaaminen on vähän hankalaa kun ei muista kaikkia. :D

 

Sulla on tosi samanlainen musamaku kun mulla.. ja mäkin kuuntelen niin paljon, että en muista kaikkea kun listaan.. :)

Link to comment
Share on other sites

^noup, sorry :/ vieläkin mysteeri

 

Joo oon itekin kirjautunu sinne (varmuuden vuoksi ;) ), mutta en oo postittanu kuin ehkä pari viestiä..se on tosiaan tähän verrattuna aika köyhän oloinen paikka

 

Ihmeellistä kun ne siellä haukkuu tätä forumia muka sekavaksi

*ei voi ymmärtää*

 

Siellä tuntuu olevan aika ihme porukkaa, tulee yleensä kiire takas tälle forumille :cool:

Link to comment
Share on other sites

maaliskuussa???!!! :o :angry:

no enpä oo kovin yllättyny, kumma kun näyttävät edes silloin :dozey:

onneks tosiaan joku on ilmeisesti laittanu sen tuonne multimedia-sivulle...

 

on kyllä väärin, kun coldplay ei saanu palkintoja, U2 sai kai yhteensä 5 grammya :confused: U2 on kyllä mun suosikkibändejä mutta silti :/

Link to comment
Share on other sites

Jees. mäkin oon kirjautunut sinne virallisille sivuille tällä samalla nickillä :) itse asiassa tein sen jo ennen kuin löysin tänne, joku ystävällinen ihminen sitten pitsti mulle sähköpostia että tänne kannattaa kirjautua, tää on paljon parempi paikka. Ja oikeassa oli, täällä viihdyn paljon mieluummin, täällä on ystävällisiä ihmisiä, siellä jotkut tuntuvat olevan TOSI ilkeitä :/ mä kun olen tällänen rauhaa rakastava tyyppi :)

Jep, kyllä kuuden fanin voimin yks pikku Coldplay-keikka järkkääntyis :D:D

Mä en edes muistanut noita Grammyjä.. no hyvä että edes U2 pärjäsi :)

Taas en oo ollut vähään aikaan täällä, laiskuus painaa päälle :D

Jee, tänään oli muuten kai virallisesti vika koulupäivä kun kävin enkunkokeen tekemässä :) sit vielä yo-kuuntelut, penkkarit, abiristeily( :D :P ) ja kirjotukset. Sit meikäläinen on vapaa :D kunnes työt odottaa.. tosiaan oon nyt aika varma että pidän välivuoden, voin sitten tehdä kaikkea kivaa, vaikka matkustella jne. kun kerran töistä saan rahaa ihan kivasti...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...