Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

http://www.coldplaying.com/forum/viewtopic.php?t=26860

 

Olepa hyvä, tuolla on linkit heti ekassa viestissä :) en oo vielä kerenny katsomaan noita että en tiiä toimiiko. Puhevideo latautu noin vartissa ja Talk latas vähän pitempään mut ei nyt ihan hirveen pitkään. Tietty riippuu koneesta :P

 

Satuin muuten kuuntelemaan tuon Chrisin puheen Ranskan NRJ:ltä (puhu muuten ranskaa ihmeen sujuvasti :stunned: ) ja osan esityksestä, mutta pätki kyllä pahasti kun tää mun yhteys välillä on mitä on...

Link to comment
Share on other sites

Black Eyed Peas oli siis valittu parhaaks ulkomaiseks bändiks ja levy oli kans palkittu? Niinpä niin... :dozey:

 

Hävettää ihan ylipaljon kun unohin siitä mun suosikkimusalistalta U2:n, oon kuunnellu sitä jo ties kuinka monta vuotta ja se oli varmaan se mun ykkössuosikki ennen Coldplayta :cool: toinen unohtunu on Nick Drake, tosi kauniita biisejä

 

Mulla on eessä englannin kieliharjoittelu, oon aatellu tehä sen Briteissä tai Irlannissa, tosin se on varmaan vasta vuoden päästä kesällä, ens kesä varmaan kuluu vielä Suomessa :(

Link to comment
Share on other sites

Hello dears! :)

 

Pääsinpäs viimein tänne forumille, oon tapellu tän h*****n :angry: tietokoneen kans koko illan, onneks nyt näyttää paremmalta, tosin pitää alkaa korjaamaan käännösharjotusta niin kauan kuin tää suostuu yhteistyöhön :dozey:

 

Conanilla on menossa varsinainen Suomi-buumi, eikös se oo pian tulossa tännepäin?

 

Hauskaa illanjatkoa!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...