Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Finnish Fans


yellowy eyes

Recommended Posts

  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hei' date=' mitä sinulle kuuluu ??[/quote']

 

Hyvää, kiitos :) Mitä sinulle kuuluu? Though I don't even know if you asked me but anyway I answered it :D:D

 

Kyllä, Mertsi on tulessa :D se varmaan vetää jotain verenpainelääkkeitä aina ennen peliä :P piristeitä se ei ainakaan tarvi :D :lol:

Link to comment
Share on other sites

Niinpä.. mä en edes meinannu uskaltaa kattoo tota Palanderin laskua niin että mitenköhän käy huomenna lätkässä kun se on kuitenkin varmaan kaikista lähinnä sydäntä noista lajeista.. :P mä varmaan kädet hikoillen ja kahvia ryystäen rystyset valkosina ja silmät peitossa huomenna katon sitä peliä :D

Jaa minäkö penkkiurheilija? En ikinä :D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Apua mitä ihmettä täällä on taas tapahtunu...

Joka viikko tää forumi näköjään muuttuu, just ehti jotenki tottua siihen edelliseen..

Mihinkähän ne viime viikon postit hävis enkä mä edes löydä hymiöitä mistään, argh..

Link to comment
Share on other sites

Menkää tuonne User CP-juttuun, sieltä Edit Options, selatkaa ihan alas ja siellä on Miscellaneous Options ja Message Editor Interface. Siitä valitsette sen alimmaisen eli Enhanced Interface-Full WYSIWYG Editing. Sillä mä ainakin sain noi hymiöt :)

Link to comment
Share on other sites

Täällä näyttää oikeestikkin aika avuttomalta kun on jotakin viime vuoden threadeja(vaikee taivuttaa suomeks)ihan ekalla sivulla. Ja sitten ei vielä oo niin paljon ihmisiäkään online niin ei ees tapahu mitään,mutta toivotaan että kaikki tajuaa illalla tulla takas

Link to comment
Share on other sites

Joo, toivotaan että porukat tulee tänne :) kun musta tuntuu että kaikki ei viitsineet rekisteröityä sille väliaikaiselle forumille, niin että toivotaan et sana leviää

 

By the way.. "You have included 2 images in your message. You are limited to using 1 images so please go back and correct the problem and then continue again." <--- voiko toi olla totta? ei enempää kuin yksi kuva? Toi siis tuli kun yritin kahta smileä laittaa... :P

Link to comment
Share on other sites

hmm,näköjään en saa linkkejä laitettua,mutta tuolla announcementseissä oli topicci niistä smileyistä,mutta sekään ei oo mitenkään uus (16.2.2006) Enpä sitten tiiä, kai nämä systeemit on muuttunu ettei tulis joitain häiriköitä :( en kyllä tiiä.. :blank:

Link to comment
Share on other sites

Mutta näköjään mulla toimii ihan niin että voin laittaa ainakin 2 smileytä,mutta kokeilempas tässä nyt että montako tää sallii laittaa :):(:confused::mad::p:D:o:rolleyes::cool::smug::cool4::wink3::\:stunned::smiley:

Ja sitten näistä ongelmista puheen olleen,niin mulla toi signature muuttuu vähän väliä,kun siinä pitäs olla kokoajan "Give me real, don't give me fake" niin välillä se vaihtuu tuohon--> "Give me real, don/'t give me fake" ei hajuakaan mistä sekään vois johtua. Toivotaan että nämä on vaan jotakin siirtymis ongelmia..

Joo yritin laittaa noi kaikki smileyt tohon niin tuli toi sama kun sulla paitsi että saa olla 15 kun mulla oli 16..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...