Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Finnish Fans

Featured Replies

kyllä se olis mukava jos kultaki vielä tulis, jos nyt sitten sunnuntaina. On kyllä varmasti koko suomi tulessa huomenna :D ja Mertarannalle mukava ottelu selostettavaks :lol:

• Replies 868
  • Views 71.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hei' date=' mitä sinulle kuuluu ??[/quote']

Hyvää, kiitos :) Mitä sinulle kuuluu? Though I don't even know if you asked me but anyway I answered it :D:D

Kyllä, Mertsi on tulessa :D se varmaan vetää jotain verenpainelääkkeitä aina ennen peliä :P piristeitä se ei ainakaan tarvi :D :lol:

• Author

HEI! bongasin nyt-liitteestä,että torstaina 2.3. tolee musateeveeltä klo 24 se Coldplayn storytellers-jakso! :)

Jäi muuten harmittavan pienestä kiinni Palanderin hopea.. :P

älä muuta sano... ottaa vähän päähän...

mutta huomenna jääkiekkoa.... ruotsi-suomi on muutenkin aina jännä saatikka sitten olympialaisissa... :P

Niinpä.. mä en edes meinannu uskaltaa kattoo tota Palanderin laskua niin että mitenköhän käy huomenna lätkässä kun se on kuitenkin varmaan kaikista lähinnä sydäntä noista lajeista.. :P mä varmaan kädet hikoillen ja kahvia ryystäen rystyset valkosina ja silmät peitossa huomenna katon sitä peliä :D

Jaa minäkö penkkiurheilija? En ikinä :D:D

Mä täällä jo valmiiks imuroin Den glider in:ä DC++:sta et pääsisin tunnelmaan :D:D

mä en oo kyllä kovin kiinnostunu urheilusta... mutta pitäähän sitä nyt kattoa kun mitali tulee :P

Mä oon :D mua jännittää jo nyt ihan kauheesti et miten siinä huomisessa pelissä käy et tää on jo ihan naurettavaa :D:D

• 2 weeks later...

Ooo.. vähän mä taas pelästyin kun tulin tänne foorumiin :D:D näihin muutoksiin ei totu koskaan... :P

Apua mitä ihmettä täällä on taas tapahtunu...

Joka viikko tää forumi näköjään muuttuu, just ehti jotenki tottua siihen edelliseen..

Mihinkähän ne viime viikon postit hävis enkä mä edes löydä hymiöitä mistään, argh..

joo,tää on kai nyt sitten taas se vähän pitemmän aikaa pysyvä boardi..no kai tähän tottuu,hymiöt on kyllä tosiaan kadonnu :/

Menkää tuonne User CP-juttuun, sieltä Edit Options, selatkaa ihan alas ja siellä on Miscellaneous Options ja Message Editor Interface. Siitä valitsette sen alimmaisen eli Enhanced Interface-Full WYSIWYG Editing. Sillä mä ainakin sain noi hymiöt :)

joo kiitti :D en oo vaan kerenny vielä mitään katella kun on niin paljon luettavaa näistä muutoksista :P

Mäkin oon ihan sekasin kun ne "uudet vanhat" topikit on hävinnyt ja ne oikeesti vanhat on nyt siellä.. ihan hassua :D

Täällä näyttää oikeestikkin aika avuttomalta kun on jotakin viime vuoden threadeja(vaikee taivuttaa suomeks)ihan ekalla sivulla. Ja sitten ei vielä oo niin paljon ihmisiäkään online niin ei ees tapahu mitään,mutta toivotaan että kaikki tajuaa illalla tulla takas

Joo, toivotaan että porukat tulee tänne :) kun musta tuntuu että kaikki ei viitsineet rekisteröityä sille väliaikaiselle forumille, niin että toivotaan et sana leviää

By the way.. "You have included 2 images in your message. You are limited to using 1 images so please go back and correct the problem and then continue again." <--- voiko toi olla totta? ei enempää kuin yksi kuva? Toi siis tuli kun yritin kahta smileä laittaa... :P

hmm,näköjään en saa linkkejä laitettua,mutta tuolla announcementseissä oli topicci niistä smileyistä,mutta sekään ei oo mitenkään uus (16.2.2006) Enpä sitten tiiä, kai nämä systeemit on muuttunu ettei tulis joitain häiriköitä :( en kyllä tiiä.. :blank:

Mutta näköjään mulla toimii ihan niin että voin laittaa ainakin 2 smileytä,mutta kokeilempas tässä nyt että montako tää sallii laittaa :):(:confused::mad::p:D:o:rolleyes::cool::smug::cool4::wink3::\:stunned::smiley:

Ja sitten näistä ongelmista puheen olleen,niin mulla toi signature muuttuu vähän väliä,kun siinä pitäs olla kokoajan "Give me real, don't give me fake" niin välillä se vaihtuu tuohon--> "Give me real, don/'t give me fake" ei hajuakaan mistä sekään vois johtua. Toivotaan että nämä on vaan jotakin siirtymis ongelmia..

Joo yritin laittaa noi kaikki smileyt tohon niin tuli toi sama kun sulla paitsi että saa olla 15 kun mulla oli 16..