May 14, 200620 yr aww i scared mimish :bigcry: Anyway, i'm off for now, hope to see ya soon mimish! take care :kiss: Later rick if your'e still around ;) :kiss:
May 14, 200620 yr L'amo Michelle. Ich liebe Sie sehr viel Michelle. Ik houd van u heel veel Michelle. Te quiero muy mucho Michelle.
May 16, 200620 yr L'amo Michelle. Ich liebe Sie sehr viel Michelle. Ik houd van u heel veel Michelle. Te quiero muy mucho Michelle. Impressive! Hello :nice:
May 16, 200620 yr Ik houd van u heel veel Michelle. i hope u don't mind i correct u but it should be: ik houd heel veel van u Michelle :P
May 16, 200620 yr :wink3: i think heres evthin okay,but i hope we will win hockey championship!!!! Slovakia ruleeeeeeeeees common to msn!
May 17, 200620 yr Mimish! how be you? :kiss: ahh been watching eternal sunshine again, i think i need a hug :bigcry:
Create an account or sign in to comment