July 7, 200619 yr Hey all, just found this forum by google and i'm really impressed. Hope we will have a good time here, Coldplay just rocks! bye
July 7, 200619 yr :laugh4: hallo........ ein deutscher....oder deutsche? Btw.....du hast meinen alten Username...hehe... Willkommen:sunny:
July 7, 200619 yr Aber sicher doch.... Komm doch einfach mal zu uns in den "german fans" thread:wink:
July 7, 200619 yr ich wollt grad sagen, warum in aller welt meldet sich julia nochmal an? :laugh3: herzlich willkommen, a whisper! hab viel spaß hier :nice: woher genau und wie alt? *g*
July 7, 200619 yr hallo du :nice: ich wünsche dir ganz viel spass hier .. den du sicher hier auch haben wirst :cool: wir sehen uns
July 7, 200619 yr Hey A Whisper! Willkommen im Forum! Woher aus Deutschland kommst du denn genau? Vielleicht bist du ja auch ein Nordlicht... :nice:
July 7, 200619 yr ich wollt grad sagen, warum in aller welt meldet sich julia nochmal an? :laugh3: herzlich willkommen, a whisper! hab viel spaß hier :nice: woher genau und wie alt? *g* :laugh4: Ich hab gedacht ich hab noch nicht genug posts:P
July 7, 200619 yr Author Well so i just introduce myself now more : I'm a 18-year-old male and live near Paderborn (NRW), I'm still pupil, and will finish a-level in 1 year. Just came from work and now i got some time to look more carefully at this forum. I love Coldplay music because it expresses my feelings, especially in evening, when i think and feel happy and sad at one time about a certain girl *g*. The sound is beautiful ...
July 7, 200619 yr Author Paderborner = worst beer ever! I just prefer Tuborg oder Becks to be honest.
July 7, 200619 yr Hello,there... Well,though I've been learning Deutsch for 5 years, I dunno much. Anyhoo-welcome....
July 7, 200619 yr yuchuuuu nochmals bekommen wir verstärkung ein herliches willkommen auch von mir :)
July 8, 200619 yr Author tbh i never tried bitburger because a voice inside of me forbids it! don't think it would taste good
July 8, 200619 yr and Bitburger is the best beer:P nope, einbecker is :nice: but you have to ask felix 'cause I don't drink beer at all... lol
July 8, 200619 yr Yes, Einbecker definitely is :nice: ...apart from Guinness, but that's out of competition, 'cause it's irish :smug2:
July 8, 200619 yr Willkommen :D Dir wird's hier sicher gefallen, wirst schon sehen! Und du wirst dich wundern, wie viel du hier über die Band erfährst, was du dir vorher nicht mal vorstellen konntest :P
Create an account or sign in to comment