December 30, 200916 yr La general que esta RE lejos de la cancha MAL jajaj... pero la platea ta :cool: y esta bastante cerca no? como sabes q la pintaron :thinking:
December 30, 200916 yr pintaron todos los asientos por lo que vi en unas fotos del concierto de AC/DC cuando estaba entrando la gente. Yo voy a platea alta, esta cerca del escenario pero esta alto jaja :lol:
December 30, 200916 yr :lol: demas entonces..saca fotos desde ahi y pasame despues :awesome: quiero que sea YA 10 :p
December 30, 200916 yr Sisi obvio, para eso llevo a mi hermano jaja para que filme y saque fotos :P despues te paso todo. Yo tambien quiero que sea ya! pero primero disfrutar las vacaciones :cool: 10 :smug:
December 30, 200916 yr yo no tengo vacaciones :cool: tengo examenes a fines de enero :cool: :bigcry: 10 :D
December 30, 200916 yr ^ :lol: and from the same country and city :P but hes Juan Ignacio, im Juan Manuel :lol: 8 :)
December 30, 200916 yr haha funny! :D Well nice to meet both of you Juans :D I was thinking: "Why is he posting like that????Is he talking to himself?" then I realized it was 2 of you..haha funny!
December 30, 200916 yr your names make sense and easy to remember as well haha :) Are you guys planning on going to see Coldplay next yr?
December 30, 200916 yr ^yes ! :dance: for 1st time :D we are both going to the same gig in Buenos Aires :D the 1st of the latin america tour leg :D that is gonna be :awesome: and you? :D have you seen cp live?
Create an account or sign in to comment