May 13, 200917 yr What's up Talor ? :P Perrine ! :) PePe !! voyons Charlie... parce que Charlie de Charlie's Angel/Drôles de Dames (la série et les films ;) ) //c'est celui qui dirige ses 3 agents (mais seulement part téléphone, pas de contact direct) : 3 filles ^^ Aaaah voui d'accord ! :D OMG je connais aucun des 2 :stunned: Et qui sont tes 3 agents ? :sneaky: :P
May 13, 200917 yr ^ Tal :nice: What's up, Tal? Guten tag Arnim ! :nice: Btw I love your avi, it's from Kanye West right ? ;) AGH! Every French speaking person on here, can speak German! :lol: Oh, yes, it's Kanye West's. How do you know, I thought you don't like rap! :D
May 13, 200917 yr i failed in french :P Aww that's a shame ! :P But don't worry we can speak english :nice: AGH! Every French speaking person on here, can speak German! :lol: Oh, yes, it's Kanye West's. How do you know, I thought you don't like rap! :D Oh really ? I've learned german during 7 years but almost nothing remains now :sad: Haha good point ! :D I know it because I love Homecoming.... guess why ? :rolleyes:
May 13, 200917 yr I know it because I love Homecoming.... guess why ? :rolleyes: It MUST (!!!) be the rap part of course! As you like rap that much and doesn't like Chris Martin in any way! :lol: ^ Perrine
May 13, 200917 yr Hallo Arnim :) Wie Geht's ? @Talor : Don't worry Tal ^^ we can speak french as PePe said ;) @PePe : regardes si tu as l'occasion ! c'est scandaleux voyons ! :laugh3: Mais c'est vrai qu'on ne peut pas tout connaître ;) ... Mais je pense que tu l'as compris c'était juste le parallèle ici tous mes agents sont exceptionnels il n'y en a pas que 3 !! :wink3:
May 13, 200917 yr It MUST (!!!) be the rap part of course! As you like rap that much and doesn't like Chris Martin in any way! :lol: ^ Perrine Yes OF COURSE ! :P ... ... ... ... He sings so good in this song !!!! :wacky: @PePe : regardes si tu as l'occasion ! c'est scandaleux voyons ! :laugh3: Mais c'est vrai qu'on ne peut pas tout connaître ;) ... Mais je pense que tu l'as compris c'était juste le parallèle ici tous mes agents sont exceptionnels il n'y en a pas que 3 !! :wink3: Haha flatteur :P Je regarderai si j'ai le temps (haha :D)
Create an account or sign in to comment