May 21, 201313 yr A new ice cream shop in my street just opened it's doors last week. I'm going to be so fat this summer :wacky:
May 21, 201313 yr A new ice cream shop in my street just opened it's doors last week. I'm going to be so fat this summer :wacky: haha I got one very close to my school, so if the weather gets better :p Sorbet please. :) *hands sorbet* enjoy it gurl
May 21, 201313 yr A new ice cream shop in my street just opened it's doors last week. I'm going to be so fat this summer :wacky: Oh lucky...
May 21, 201313 yr haha I got one very close to my school, so if the weather gets better :p[/color] *hands sorbet* enjoy it gurl Thank you! :D
May 21, 201313 yr I see dus ook 5 uur in de voormiddag lek kik? khem maar 1 uur middag :( 12.50-13.50[/color] I win :blank: meestal, tis ingewikkeld :p normaal 5, donderdag 4 onze normale middag is een uur en 5 min, maar wij hebben een fucked up lessenrooster, lange middagen en veel 8ste uren :\ Sorbet please. :) mmm lemon sorbet, doesn't fit our weather but whatever :p
May 21, 201313 yr Hahahahaha! They're like brownies...but not chocolate... df? meestal, tis ingewikkeld :p normaal 5, donderdag 4 onze normale middag is een uur en 5 min, maar wij hebben een fucked up lessenrooster, lange middagen en veel 8ste uren :\ mmm lemon sorbet, doesn't fit our weather but whatever :p kheb altijd 5 voor de middag en 2 na de middag, alleen klote dak op donderdag en vrijdag een 8e hem :( ma da van y is echt wel fucked up :nod:
May 21, 201313 yr Hahahahaha! They're like brownies...but not chocolate... so.. little cakes? :confused: df? kheb altijd 5 voor de middag en 2 na de middag, alleen klote dak op donderdag en vrijdag een 8e hem :( ma da van y is echt wel fucked up :nod: ja, das zou dus normaal zijn :p :surprised: ik dacht echt wel da wij de enige klas op de wereld ware me een 8ste op vrijdag, of zo leek da toch *high five*
May 21, 201313 yr ja, das zou dus normaal zijn :p :surprised: ik dacht echt wel da wij de enige klas op de wereld ware me een 8ste op vrijdag, of zo leek da toch *high five* nope, ik hem dan facking economie. chance dat die leerkracht ok 8 uur moet geve en da wij dan maar me 10 zijn, ma as we dan theorie krijgen e :dead: *high fives back*
Create an account or sign in to comment