December 8, 200916 yr ja ! Pearl jam en muse ! SUper !!!! hoewel ik muse niet zo wauw vind eigenlijk... Maar pearl jam is nog steeds fantastisch !
December 9, 200916 yr :p laat ze er ook maar bij... Laten we dit beschouwen als Nedederlands topic... En veel belgen ( als er meer dan 7 zijn) posten hier toch niets ... 3de headliner rockwerchter : P!NK :\:confused: Ze zouden beter het werchterforum fixen ....Dat ligt al een tijdje plat :(
December 9, 200916 yr http://www.rockblog.nl/news/2009/12/09/ook-skunk-anansie-en-the-editors-op-rock-werchter-2010 Als dit waar is wordt Werchter wel interessant dit jaar! *negeert Pink maar*
December 10, 200916 yr :p laat ze er ook maar bij... Laten we dit beschouwen als Nedederlands topic... En veel belgen ( als er meer dan 7 zijn) posten hier toch niets ... 3de headliner rockwerchter : P!NK :\:confused: Ze zouden beter het werchterforum fixen ....Dat ligt al een tijdje plat :( das waar er zijn hier al nie veel belgen . :P maar 'pink' komaan vorig jaar 'milkink' (of hoe je het ook schrijft) en nu pink :inquisitive:
December 11, 200916 yr pff rammstein daar ben ik ook nie zo voor . maar mij niet gelaten ik mag toch pas gaan in 2011 als ze dan maar een goeie line-up hebben :lol:
December 13, 200916 yr ok ok kben der ! :p IK ga dit jaar voor eerste keer nr werchter de eerste en de laatste dag --> pearl jam :D en muse--> doe ik voor m'n vrienden plezier te doen... laten we een nieuw onderwerp beginnen of deze topic sterft idd uit... mss COLDPLAY ?:rolleyes:
December 13, 200916 yr COLDPLAY is een goed idee daar kan ik eewig over praten maar niet vandaag want ik moet straks weer beginnen studeren :cry:
December 13, 200916 yr ik mondeling chemie en dan nog mondeling Nederlands en dan ben ik er ook vanaf :lol: ge moet eens naar u visitors messages kijken keb u uitgelegd hoe je foto's upload :D
December 13, 200916 yr kheb het al gezien kzal 't straks eens opzoeken dat ding ma nu ga 'k studeren :cry:
December 13, 200916 yr :nice: merci . maar ik word voor gewone schriftelijke examens al zo zenuwachtig en morgen moet ik voor de eerste keer mondeling doen :uhoh: ik ga straks nog wat herhalen :book2:
December 13, 200916 yr wiskunde is mijn hoofdvak dus als ik dat haat zit ik wellicht in de verkeerde richting :lol: niet dat ik het super graag doe ofzo :P
December 14, 200916 yr Veel succes voor wie nog examens heeft! Ik ben er gelukkig al een tijdje vanaf. Maar de vakantie is in zicht! Wat Werchter betreft: ik vind niet dat de line-up tot nu toe geweldig is. Pink spreekt mij totaal niet aan en de andere groepen zijn ook niet mijn favoriet. Vorig jaar was het véél beter met Coldplay :P