Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Met mij alles goed , dagje niets doen ( Last gehad van OCD :D )

Ben wel naar Gent geweest...

Bijna 'n nieuwe headphone gekocht maar ze hadden

'm niet in het kleur (en model) dat ik wou :D

Verplichte kerstmarkt ! bah. ! :( Kheb medelijden met maggy !

En hoe is het met de andere Belgen ?

Link to comment
Share on other sites

:D IK heb dat ook gehad in een winkel vandaag ...

M'n vrienden zaten wat rond te kijken en plot hoor ik dat clocks op de radio is en ik begin plots "van blijdschap" te 'roepen' en half-'n half mee te zingen en toen keek iedereen verdacht raar naar mij ! :p

En welke philips precies ? Ik zoek echt 'n goeie en één die je op fiets of bus fzo. kan dragen...

Link to comment
Share on other sites

haha da heb ik altijd mijn vrienden weten dat al . als ik vraag wat ze in het weekend gaan doen ofzo zeggen ze altijd 'en gij gaat naar coldplay luisteren zeker :P'

 

ik weet eigenlijk niet pressies welke het is . hij ligt nog beneden en ik wil niemand wakker maken kzal het morgen ne keer zeggen :)

Link to comment
Share on other sites

ok das goed !

En ja m'n vrienden weten dat ook al van mij ...

Elke dag kom ik op school met 'n nieuw COldplay -weetje :Dsoms niet zo gepast ...

En vanaf het over muziek gaat weten ze dat ze niets negatief mogen zeggen over coldplay of ze worden 'verbaal'- uitgemaakt door mij :p

Dus met andere woorden elke middag gaat het wel eens over Coldplay...

Omdat we altijd over muziek praten ! XD

Link to comment
Share on other sites

Goedemorgen mede landgenoten :P Het is hier volop aant sneeuwen! BAH

Mijn collega's en vrienden weten ondertussen ook allemaal dat ik fan ben. Mijn vrienden begrijpen mijn obsessie niet goed. Ze snappen niet dat ik 's morgens al voor een optreden ga aanschuiven.

Mijn vriend gelukkig wel, ook al moet hij niet veel van Coldplay hebben. Hij is toch met mij mee naar Nederland geweest om al om 10.00 's morgens mee beginnen te wachten! :)

Link to comment
Share on other sites

Alles goed hier! Met jullie ook?

 

Amai, hier nog steeds volop aant sneeuwen! Moest er daarnet even door en mijn voeten zijn goed nat. Ik hoop dat de treinen straks op tijd rijden, maar met zo'n weer weet je nooit!

 

ik heb daarstraks eens gekeken in de pervy 'dear Chris thread' en amai, ze kunnen er wat van! Zo'n threads lees ik graag, echt om mee te lachen :laugh3:

Link to comment
Share on other sites

Alles goed hier! Met jullie ook?

 

Amai, hier nog steeds volop aant sneeuwen! Moest er daarnet even door en mijn voeten zijn goed nat. Ik hoop dat de treinen straks op tijd rijden, maar met zo'n weer weet je nooit!

 

ik heb daarstraks eens gekeken in de pervy 'dear Chris thread' en amai, ze kunnen er wat van! Zo'n threads lees ik graag, echt om mee te lachen :laugh3:

Bij ZE zit ik wrs ook :smug: ... 'k ben ook nagal pervy op dat vlak :laugh3:

Ja, hier sneeuwt het ook nog "vollenbak"

er ligt al 10 cm denk ik en mss zelf meer !

Ik ga niet zoveel op het forum zitten vandaag... Mss wel vanavond ..en

morgen ben ik weg voor 'n week...:cry:

Maar ik blijf nog 1 dag "beschikbaar" :P

Link to comment
Share on other sites

oh nee dat was ik vergeten ... Willen jullie af en toe eens snapshots nemen van de prijzen en de dingen die ze verkopen ??

PLeaseeeee ? :)

Er zal een lijst zijn van alles dat ze verkopen .... Als je die kan dowloaden ... Spaar 'm dan en stuur 'm me later door.... IK ga nu efjes valiezen maken :p

cyu tonight ! X

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...