Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

$6,128.64 nu, echt niet te doen. Maar ik ben er mee weg voor vandaag, zal waarschijnlijk pas maandag terug op het forum geraken.

Morgen avond ga ik toch even op ebay kijken, waarschijnlijk ga ik geschokt zijn door de prijzen, maar kom. Veel plezier morgen met de live photo blog! bye bye

Link to comment
Share on other sites

haha jah Exeter was een echte ramp voor mij :(

maar kben er al lang weer over :lol:

voor de rest heb ik het heel rustig gehouden dit weekend

vandaag ben ik naar het glazen huis geweest, het was echt leuk !! :dance:

ik wou fix you aanvragen maar kmocht nie van mijn vrienden en daar alleen staan is maar wat zielig :laugh3:

Link to comment
Share on other sites

Hoe komt het dat het een ramp was? Je was niet online zeker? Wel jammer als je gedacht had het te kunnen volgen.

Zijn je vrienden geen fan dat je fix you niet mocht aanvragen? Ze hebben waarschrijnlijk een ander liedje gekozen dan. Ik heb gisteren op internet die sing for live van Viva eens beluistered, was wel tof om iedereen te horen meezingen :)

 

Voor de rest alles goed met jou? Ik ben net aangekomen opt werk, half uur te laat door de treinen en natte voeten! BAH! Maar positief denken: nog twee en een halve dag en ik heb verlof :D

 

@marina: Wanneer is jullie glazen huis geweest? Als ik het me goed herinner had Chris een T-shirt gesigneerd om daar te veilen! Enig idee hoeveel dat heeft opgebracht?

Link to comment
Share on other sites

nee van het moment dat het echt begon moet ik af de computer :(

 

voor de rest is alles goed :D ik begin mij een klein beetje te vervelen, maar kerstmis is er bijna dus dat gaat dan wel over zijn :lol:

 

die treinen toch hé, ze komen toch altijd te laat :laugh3: nujah die natte voeten moetn niet plezant zijn :(

Link to comment
Share on other sites

Ik heb mijn schoenen al uitgezwierd!

Ik verveel mij hier ook opt werk, er is echt niks te doen pfff :( Bazen zijn er vandaag niet, dus zijn we al heel de dag naar stu bru aant luisteren. Ik heb ook net die live cam ontdekt, dan kan ik de beelden ook bekijken. Maakt het wat plzanter. Clocks hebben ze een uurtje geleden nog gedraaid YAY :)

Link to comment
Share on other sites

Alll I want for Christmaaas issssss yooooouuuu!

Sorry, we zijn hier vollebak aant meekwelen :p

 

Heb de auctions op Ebay ook nog eens bekeken. Die platinum plaat van X&Y kan ik ook wel vergeten, is nu al 1550 pond. Ik wil niet weten wat het gaat zijn binnen 9 dagen. Misschien die andere plaat dan maar.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...